ApriIbaby Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Junior på 2,5 har hoppet ut av sengen over 30 ganger. Jeg har forsøkt å være pedagogisk og rolig følge han i seng igjen uten å gi han så mye som et blikk eller et ord. DET NYTTER FAEN IKKE!!!!!!!!!!!!!! Han spretter ut igjen i løpet av 15 sekunder. Nå eksploderte jeg og nærmes kastet han i seng. Tok fra han alle smokkene og brøøøølte til han at dersom han gikk ut av seng EN ENESTE gang til forsvant den smokken også. Og den får du IKKE tilbake. Grrrrrrrrrrr skjelver i sinne ennå.
ApriIbaby Skrevet 15. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2007 Ja. Han har ikke gått ut av sengen siden, og det er helt stille der inne. Det er i hvertfall det lengste han har blitt i sengen hittil i kveld.
ApriIbaby Skrevet 15. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. september 2007 Man føler seg temmelig neandertaler og maktesløs....
Gjest Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 jupp, jeg vet! og selv om man vet man ikke skal så har vi heldigvis grenser vi og..
ApriIbaby Skrevet 15. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. september 2007 Huff ja... Blir litt i tvil om all denne pedagogikken noen gange jeg.... Tror ikke barn har vondt av å høre at nok er nok. Nå har han forresten sovnet :-))
Gjest Skrevet 15. september 2007 #8 Skrevet 15. september 2007 deilig og enig med deg i det du skriver ha en strålende kveld!
WP-TLogPeanut Skrevet 15. september 2007 #9 Skrevet 15. september 2007 Hehe...off!! Ikke lett dette der... Man føler seg skikkelig teit og råtten etterpå,men en plass går genser'n ..
ny vestfold Skrevet 15. september 2007 #10 Skrevet 15. september 2007 om du hadde vært liten og noen hadde oppført seg sånn overfor deg,hvordan hadde du følt deg da??hvordan trur du barnet ditt har det nå?hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg gått inn til barnet og skjekket om det sov,og bedt barnet om unnskyld for mann oppfører seg ikke sånn overfor et barn!det er ihvertfall min mening,kan bli kjempe irritert og oppgitt på de små men jeg har aldri oppført meg på den måten over barnet mitt,jeg har vært vitne til en som oppførte seg slik som du gjorde overfor mitt barn...barnet ble redd..
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 15. september 2007 #11 Skrevet 15. september 2007 "jeg har aldri oppført meg på den måten over barnet mitt" skriver du. Gode forsetter er bra å ha,men noen ganger må man bare svelge noen kameler og hive pedagogikken overbord faktisk. Skjønner faktisk HI meget godt jeg og tviler ikke på at hun prater litt med barnet sitt imorgen om kveldens hendelse.Noen ganger MÅ man bare bestemme at slik er det og mor har faktisk en grense hun og:). Mvh
ツWonderfull Skrevet 15. september 2007 #12 Skrevet 15. september 2007 ny vestfold: ta av deg de rosa brillene. Det finnes en grense for foreldre også...og at foreldrene eksploderer en gang i ny og ne, etter 1000 beskjeder og ungen ikke bryr seg, så går det ikke an å unngå å eksplodere....Jeg tviler på at ungen blir psykisk skadet resten av livet. De dør heller ikke av å kveppe litt fordi mamma er sliten og lei og kjefter.... Forstår HI GODT!! Selv om det ikke er gøy å bli så sint, men av og til må det til...
Gjest Skrevet 15. september 2007 #13 Skrevet 15. september 2007 Fikk litt vondt i magen når jeg leste innlegget ditt. Sånt gjør jeg bare ikke ovenfor små barn! Kanskje du burde gå over leggerutinene dine litt? Det er ikke okay å "eksplodere" ovenfor barnet ditt når det ikke trøtt o ikke vil sove. Hva med å vente en halvtime? Hva med å synge nattasang eller holde hånden til han sovner? Stakkars liten...
Bananas m 1 barn + en i magen Skrevet 15. september 2007 #14 Skrevet 15. september 2007 Skjønner deg HI! Jeg personlig syntes ikke det høres så grusomt slemt ut:-) De må lære seg til at når det er natta så er det natta. Klart det er irriterende når de på trass hopper ut av sengen x antall ganger. Å nekte dem smokk er vel ikke slemt.. Alle kan bli sinte og oppgitt noen ganger. Hadde nok aldri skreket eller noe til barnet mitt (ikke det at jeg tror du gjorde det) Men å være hard, bestemt eller morsk i stemmen er ikke å være slem.
Salat Skrevet 15. september 2007 #15 Skrevet 15. september 2007 Dere som synes dette er så grusomt, hvor gamle barn har dere? Jeg har eksplodert på 3 1/2 åringen min flere ganger, og det gjør de fleste en eller annen gang. Jeg har bedt om unnskyldning etterpå. Det er mennesklig å bli sliten.
ny vestfold Skrevet 15. september 2007 #16 Skrevet 15. september 2007 jeg synes synd på barnet,det er ikke greit å eksplodere forran barnet..da får man roe seg ned og gå inn til barnet...kanskje det faktisk er noe annet som plager barnet.hva med å prate mjeg eksplodere ikke forran barnet mitt,jeg viser ikke sinne og brøler aldri forran barnet mitt..barnet mitt har ikke godt av det.men snakker bestemt og tydelig til barnet,vil hun ikke høre har vi en krakk som hun må sitte på det gjelder om hun ikke vil legge seg,pusse tenner,slår osv..etter at hun har sittet der,må hun si unnskyld for oppførselen sin og vi snakker om hvorfor hun har sittet der.jeg vet hva jeg snakker om jeg er alenemor har ikke avlastning til barnet og jeg har et svært krevende barn som har mye sinne og fortvilelse i seg,pga ting hun har opplevd...så jeg støtter ikke de voksne som oppfører seg sånn overfor barn..men tenk på barna.
Skravlemamman Skrevet 15. september 2007 #17 Skrevet 15. september 2007 Hi hi hi, her var det da svært så mange perfekte foreldre som sikkert ALDRI kommer til å bli sinte på barna sine......, trur jeg ler meg ihjæl....
Dronningen! Skrevet 15. september 2007 #18 Skrevet 15. september 2007 Da er vi to stykker som ler sammen:o)
Tommage♀♂ Skrevet 15. september 2007 #19 Skrevet 15. september 2007 Ååååååå, hvorfor er det alltid noen bedrevitere her som MÅ kommentere! Gjør dere aldri noe dumt dere??
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 15. september 2007 #20 Skrevet 15. september 2007 Skjønner ikke at ny vestfold får negative kommentarer her...det er vel bare bra at hun tenker på åssen barnet har det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå