Gå til innhold

4 timer på lekeland idag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

og mor er utslitt hehehe fy for et støynivå det er på sånne steder. Koselig dag sammen med en søt dibber og hennes nydelige avleggere:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koselig dag ja! :-)

Nå er ihvertfall den ene avleggeren i seng, hun slokna rimelig fort! :-)

Lillebror har nettopp spist, og nå håper mor på å få tid til å spise litt også. Kanskje det til og med blir et glass rødvin...

Utrolig støynivå ja, men ungene har hatt det supert tror jeg! :-)

Takk for i dag! :-)

Skrevet

jepp det var veldig stas for ungene vet jeg. J snakket om J halve veien hjem hihihi og den stooooooore sklia:) Bare mikro som er i seng her. De andre ser på film og spiser godteri. Kose deg med rødvin og mat. Bakte 4 pizzaer på 10 min i sted jeg:)

Skrevet

Lekeland i særp???? Det er så fint der... Det er bare et minus!!! og det er den der dumme vulkan sklien... Føler den er så utrygg jeg! bra dere koste dere da:=

Skrevet

hvor gamle er barna når de kan sette stooor pris på dette..? Kommer lekeland hit om en mnd eller to mener jeg på... Snuppa mi blir snart 3...

Skrevet

Dattra mi er femten mnd, og har det så utrolig gøy når vi er der... Jeg må jo selvfølgelig skli og klatre med henne men hun koser seg veldig!!!:) Så tror din på 3 kommer til og digge det:)

Skrevet

Vi skal dit i morgen da!! Gleder oss til å se hvordan det er der, er sikkert myyyyyyyye finere enn på Child Planet:)

Skrevet

åååå så artig det hadde vært om vi hadde plutselig dumpet over dere hehehe ja mye bedre enn CP. Kose dere da

Skrevet

For oss voksne så er vel Child Planet å foretrekke - litt lavere støynivå, men er vel for barna sin del man reiser på lekeland - og de har det TOPPERS! :-) Vet det blir mas her i morgen om å gjenta dette.

Kos dere!

Skrevet

Da er det ett sted vi må besøke når det kommer ja :) De driver faktisk og lager 2 stk i nærheten så da har vi å velge mellom :) Blir vel noe for småen (nå 10mndr) en gang på nyåret også da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...