Gå til innhold

Nå har hun spydd siden i går kveld...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter på 4 år har spydd siden i går kveld.. Hun har ikke hatt noe høy feber og er ellers som før,men sier hun har vondt i magen. Hun spydde med en times mellomrom i hele natt.. Hva kan dette være?? Visst dette fortsetter i morgen så går vi til legen, selv om de sikkert sier at det bare er et virus. Stakkar liten....

Noen som har opplevd lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er noe som går mange steder for tiden.

Skrevet

pass på at hun får masse væske i seg. etter råd fra helsesøster en gang min gutt var syk, gi blåbær saft. det er sunt og skal visst hjelpe på å regulere magen.

Skrevet

Du bør passe godt på henne nå. Barn blir lett dehydrerte. Holder hun på mat eller drikke?

Du kan gi henne f.eks farris og eplejuice blandet 50-50, eller sukkervann i små slurker med jevne mellomrom.

Skrevet

Gi henne drikke hele tiden, selv om hun spyr det opp igjen blir det alltid litt igjen.. Sjelden spy-syke varer lenger enn et døgn så forhåpenligvis er veslejenta bedre i mårra.

Min gutt hadde en skikkelig runde da han car ca 2,5år, han spydde i tre dager. Pratet med legen hver dag for de var redd han skulle bli dehydrert, men så lenge de tisser og det kommer tårer når de griner er det ikke farlig.

Skrevet

Hun holder ikke på mat eller drikke. Har drukket masse eplejuice og vann,men det kommer raskt opp igjen. Nå vil hun ikke ha mer juice for hun tror det er derfor hun spyr stakkar...

Det var "bra" å høre at det er noe som går for tiden,så er det ivertfall ikke noe hakkende gale med hun. Var bare så rart at hun ikke hadde feber..

Skrevet

huff da, kanskje det samme som dattera mi har fått nå i dag, lett feber, vondt i magen, nakken og hodet, har kastet opp en gang foreløpig, ble dårlig nå i ettermiddag....

Skrevet

Helt sikkert.. Hun hadde vondt i nakken og sa hun før i dag. Hater når ungene er syk,blir lett hysterisk mamma jeg da.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...