Mulle :) Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 vanlig dress kjøpe dress (evt hva koster det) leie dress(hva koster det)
mammamamut Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Skreddersydd dress, hvit, ca 15-20 000
*Harley chick* Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Målsydd skjorte og inverness vest fra England med keltisk mønster og sort bukse. pris, ca 1200 kr c",) hipp hurra for internett hehe..
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Lei en sjakett til ham Det er superstilig! Kommer på ca 2000 kr.
Hjertefamilien Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 Min hadde herregårdsantrekk. Lys halvlang brokadejakke, vest, skjorte og tørkle/slips, sorte bukser. Var kjempe stilig :-)) Leiepris 2000 kr.
Gjest Skrevet 19. september 2007 #8 Skrevet 19. september 2007 Vi betaler ca 2000 kr for leie av sjakett. Litt spennende det der, for jeg hadde utdrikningslag den dagen han var å prøvde, så jeg aner ikke hva han har leid før han henter den dagen før bryllupet! Men han sa det var en sjakett og at den var fin, så da får vi bare håpe
Mulle :) Skrevet 19. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. september 2007 Hvor leier dere sjakett??
Gjest Skrevet 19. september 2007 #10 Skrevet 19. september 2007 Vanlig brudesalong som også fører herreklær her ihvertfall. (ålesund)
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #12 Skrevet 19. september 2007 her skal brudgommen ha en helt vanlig dress med hvit skjorte,grå vest(med mønster) og grått slips/sablott. dressen koster 1000,- inkl. skjorte og slips,men vesten kommer på ca.1000,- dette ønsker brudgommen selv, for da kan han bruke dressen til senere anledninger også. hvorfor leie når man kan kjøpe nytt til samme pris?
Happy H Skrevet 19. september 2007 #13 Skrevet 19. september 2007 min mann har leid sjakett.. kjempe flott. koster 3200kr for sjakett, skjorte, vest og slips. så kjøpte han sko utenom til 700kr gleda meg sånn til å sjå kor flott han e når han venter på meg i kirken!=)
Mulle :) Skrevet 19. september 2007 Forfatter #14 Skrevet 19. september 2007 Hvor har du funnet vesten hen? for sambo har nettopp kjøpt seg ny dress.. Han ville bruke den og heller kjøpe nytt tilbehør
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #15 Skrevet 19. september 2007 fant vesten hos en lokal brudesalong. har mange fine inne på brudeannonsene inne på finn.no
Dane Skrevet 20. september 2007 #16 Skrevet 20. september 2007 Jeg ville gjerne ha min mann i sjakett, men fikk høre at det egentlig er litt feil. Det er nemlig et engelsk formiddags antrekk... Men uansett; vi endte opp med smoking. Ser at ingen har nevnt det. Jeg syns min mann ble vannvittig kjekk i smoking! Var veldig fornøyd med det valget!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå