Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Jeg fødte for en måned siden og synes at renselsen ikke lukter så veldig godt. Jeg leste at det skal lukte mens, men jeg synes det lukter litt værre enn det altså. Hvordan er det med dere?
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 fødte for 22 dager siden,og det lukter egentlig ikke så mye... men det luktet ikke særlig godt for en stund siden,og da hadde jeg fått infeksjon..
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Ja jeg synes også det luktet mye værre enn en mens. Mer kroppsvæske liksom.....usj
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Jeg synes det lukter litt som urin og litt råttent. Men jeg lukter det kun når jeg lukter det fra nært hold. Håper virkelig at jeg ikke lekker urin. Merker ikke noe til urinlekkasje ellers. Og håper ikke at det er en infeksjon heller, og at det er vanlig. Flere som synes at renselsen lukter verre enn mens? HI
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Hos meg stinka det pyton, men da hadde jordmor glemt igjen en tampong i meg. Da den ble tatt ut, lukta det ikke så ille hos meg.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #7 Skrevet 15. september 2007 Ja en tampong! Helt utrolig, men sant. Det lukta mer og mer råttent. Gikk med den i 11 dager. Da klarte jeg knapt å gå. Måtte stå å trippe når jeg sto i ro. Ble sjekket 5 dager etter fødsel, da klagde jeg på vondt lukt, men fikk beskjed om at lukta var helt normal. Siden jeg aldri hadde født før tenkte jeg at , javel da skal det vel være slik. Etter 11 dager krevde jeg å få komme inn på føden igjen for å bli sjekket. Det var en befrielse å få den ut, for å si det mildt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå