Gå til innhold

Huff..nå begynner jeg å bli lei.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne gangen håpa jeg virkelig at jeg var gravid. hadde IKM forrige helg, men hadde ikke testa. følte jeg var gravid og tenkte å teste etter denne helga.. har alltid 28 dagers syklus..har hendt innimellom at de har vært på 32, Men IKKE 38dager!! Mensen dukka opp i dag.. så da var det over til 20pp...veldig lei meg nå, for jeg trodde virkelig at nå var det i orden..men har ensnill mann og en nydelig gutt fra før som snart blir tre :)

På`an igjen.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, da!!

Det verste er egentlig når man begynner å la seg selv håpe på at en spire har kommet - og så får man tanta rett i fleisen!!

Tenker på deg, og krysser fingrene for neste pp!!

Trøsteklem....

Skrevet

Uff, like kjipt hver gang.

Jeg er nettopp ferdig med TR og ser fram til neste helg og el :) Har sluttet å telle pp, men startet prøvingen i juli/august i fjor

Skrevet

Takk, takk dere :) vet vi er mange her inne...

det er så kjedelig. Synes jeg hadde så mange reelle tegn og.. trøtt, kvalm, voksesmerter... men bare å prøve igjen! vil jo ha en bror eller søster til gutten vår! :)

Skrevet

Ja huff jeg forstår deg godt jeg. Jeg venter på TR, spotter og spotter men kommer ikke i gang. Negativ test og 15 dager etter EL. Det er så fryktelig fortvilende hver gang tanta kommer. Ser du har 2 pp mer enn meg så da synes jeg virkelig vi begge skal lykkes i neste pp. Lykke til!

Skrevet

Lykke til til deg og! det må da ordne seg for oss snart og... :)

Skrevet

Huff ja.. Synes synd på oss jeg..

Var virkelig i godt humør i går og håpet på det beste, MEN på ettermiddagen har jeg begynt å spotte igjen... Blæh! Blir bare mer og mer lei meg for hver gang.. (12pp).

Lykke til alle sammen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...