Gå til innhold

Symptomjakt, ikke jeg nei....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dag 20, jeg kjenner ikke noen symptomer jeg, men så kjenner jeg jo ikke etter dem denne pp, som dere vet....

Nå er det bare fem dager igjen til ikm, hvis jeg forholder meg til 25 dagers syklus. Den har vært det de siste mnd. Spennende dette, men jeg er ikke så veldig forhåpningsfull jeg da. Jeg klarer alikevel ikke å ikke ha et ørlite håp om at denne gangen, denne gangen får jeg pos. test. For en lykke det da vil bli, jeg skal ligge i sofan og glise i dagevis etter testen.

Jeg skal smile, le og fnise, jeg skal være kjempeglad,

jeg skal synge høyt i lykke, jeg skal rope høyt hurra.

Så nå er det bare å være tålmodig, vente og se, frykte det verste og håpe det beste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner at du har spennede dager i vente Agne. Tida går bare så sakte når det nærmer seg ikm. Håper virkelig du får muligheten til å ligge på sofaen og glise :-) Nå må det snart bli vår tur Agne. Masse lykke til i ventetiden mot ikm.

mange klemmer fra

Skrevet

Åååå som jeg ønsker at du ligger i sofaen og smiler og ler om noen dager!

Håper at du har en spire der inne denne gangen.

Ang. symptomjakt, så er det helt håpløst å ikke kjenne etter, for min del. Sier dette til meg selv mange ganger jeg også, at jeg ikke skal kjenne etter. Men snakk om å lure seg selv!

Klem

Skrevet

Sier meg bare helt enig med de over her..og masse lykke til :)

Nermer meg ikm selv nå,skal kjøpe test torsdag,men ikke helt bestemt om det blir testing den kvelden,men veldig sannsynlig egentlig he he.

Skrevet

Nei, vi later som vi ikkje kjenner etter (men det gjer vi likevel, ikkje sant?) Eg håper med deg og for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...