EnUndreneMor Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 gode argumenter for og i mot?? hvorfor valgte dere å gifte dere?
meg & to små vampyrer Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Fordi man er for slapp til å lage testamente:) Fordi det er hyggelig og føles fint å være gift.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Valgte å gifte oss fordi; vi elsker hverandre, har barn sammen, ønsker og tilbringe resten av livet med hverandre:) Hva andre velger får være opp til hver enkelt
Gjest mphs Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Vi giftet oss på grunn av at vi er glade i hverandre og skulle starte en familie sammen. Og så syns vi at det er veldig koselig å vise alle andre at vi har valgt å være sammen for resten av livet.
Sånn kan det gå Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Fordi vi visste at vi ville være sammen for alltid og fordi ekteskapet er en veldig fornuftig måte å organisere samliv med barn på i et samfunn.
Hjertefamilien Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 Fordi vi vet at vi er den rette for hverandre. Vi elsker hverandre Vi deler likt syn på fremtiden, og vil dele den med hverandre Vi syns det passet oss å gifte oss Vi ga hverandre ett stort og flott løfte, som betyr enormt for oss som par. :-) Motargumenter?? Hmm... ser ingen jeg
dama Skrevet 15. september 2007 #7 Skrevet 15. september 2007 for å slippe alt papirarbeid... for å ha det på papiret for unga... sånn at alle formaliteter er i orden... og seff fordi vi elsker hverandre og respekterer hverandre..
Gjest Skrevet 15. september 2007 #8 Skrevet 15. september 2007 Fodi jeg fikk aldri noen annen anledning til å gå i den "poofy" hvite kjolen min og tiara... ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå