Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Hvor lang tid tok det fra dere bestemte å gå hvert til sitt til dere faktisk hadde ordnet opp i hus/barnefordeling/samvær/økonomi osv osv?? Vi har ikke tatt noen avgjørelser ennå, men prosessen står for meg som et mareritt. Det er også slik at det er jeg som vil gå, og jeg ser for meg at han vil prøve å få meg fra det hele veien. Syns det er fryktelig vanskeig å gå og vurdere og tenke, når er nok nok og hva er best for barna, hvordan kan vi alle få det bedre osv.. Hjelp.
mamma1980 Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 min eksmann bestemte seg helt alene at han ville ha ut skilsmisse men kunne jo ikke nekte han da.... etter dette fra han bestemte han ville det til han skaffet papirer og vi skrev under på sepersjon samt ordnet møblene samvær ++ gikk det vel mellom 1-2 mnd. om du vil skille deg og han nekter å så starter han ballade utav det da har du rett til å bruke advokat. hva som er best for barna er forskjellig, ikke at jeg oppfordrer til det men det er bedre at ungene ser dem voksne har det bra enn at dem skal se foreldrene krangle hele tiden, bli slått, snakket stygt til osv. tror ikke barn får det verre i/etter en skilsmisse jeg. kommer an på hvilken alder de er i. er de små er det lite sannsynlig (har liten selv som er bedre i oppførsel nå og er gladere enn i det gamle ekteskapet) om de er større så kan det være dem lengter til den andre av foreldrene men det er jo normalt å lengte. en kan jo i så fall om det er muligheter å lage samvær til 2 uker hver eller en uke hver om en kan. eller annenhver helg + en dag i uka og evt mer om barna vil det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå