Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Har en god venn på 52 og ei "gammel" venninne som jeg har tatt opp igjen kontakten med i det siste, hun er 46. Begge single, han har to store barn, hun har ingen. De har aldri møtt hverandre, men tanken kom smygende her om å introdusere dem for hverandre....:-) Men, det føles litt dumt at det er helt "tilfeldig"....har fortalt henne om ham, men ikke omvendt. Hmmm.........noen tips til hvordan vi kan få til dette uten at det blir pinlig, for pinlig vil vi ikke at det skal bli. De har lik humor og jeg tror de hadde hatt det morsomt om ikke noe kjærlighetsforhold:-) Og gode venner som single er jo bare artig - ikke sant? Gode tips mottas med takk:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 JEg har vært på sånn blinddate.... Noen ganger ;-) Det er artig uansett om det blir sånn eller sånn... fortell begge om hverandre og lag en avtale for dem, del ut telefonnr i hytt og pine, og vips så kan de et eventyr de ikke vil fortelle ;-) det er aldri pinlig å spille med åpne kort, det er jo ikke som om du arrangerer bryllup heller :-) og hvis de ikkehar møtt hverandre før, så er jo ikke faren så stor for at de møter hverandre igjen heller, om de ikke gjerne vil :-) ha ha ha ha dette er stas!!!!
Plutseliten :) Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Gi dem hverandres telefonnr...så kan de jo ta kontakten om de vil og se hva som skjer videre.... Hehe...må fortelle min historie om det For noen år siden var jeg nyskilt og single.Har en venninne Kirsten giftekniv... Hennes samboer Karsten giftekniv har en kompis som også var ganske nyskilt og single. Vi fikk hverandres telefonnr...ringte og skravlet mye og lenge før vi bestemte oss for å dra på en tur sammen..blinddate. Fant tonen og hadde det kjempegøy,ikke minst da vi planla at dette møtet skulle vi ikke fortelle sammenspleiserene Så fikk vi ordnet det til så de skulle ha middag for oss,så vi skulle få møtt hverandre..første gang. Vi klarte å holde maska da vi høflig hilste på hverandre....vertskapet virret rundt,de var skikkelig spent og nervøse på våre vegne. Vi spiste og pratet om løst og fast...først...så begynte vi å komme med litt halvspydige kommentarer til hverandre(som avtalt)....det begynte å bli rimlig pinlig for vennene våre. Vi dro den helt ut og hadde stooooore problemer med å holde maska,der vi satt å slang dritt samtidig benflørtet Etter middag,snakket vi med vennene våre hver for oss....spurte om hva slags dame/mann de hadde koblet oss med ) Vi avslørte oss ikke før senere på kvelden...viste frem billetter osv...hehe...tror du noen ble laaaange i maska ))) Det hører med til historien..at det ble ikke han jeg valgte Så dermed er du advart....uansett,lykke til med spleisingen,man har uansett alltid bruk for gode venner!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2007 Hahahaha, utrolig morsomt:-)))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Ehem.... Har du en bank av sånne venner som du kan mikse med noen. Bare et sånt helt tilfeldig og generelt spørsmål altså.... Men , nei, jeg har ingen erfaringer å dele....... enda....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. september 2007 Hahahahaha, å jada:-)))
Maud Skrevet 16. september 2007 #7 Skrevet 16. september 2007 Jeg ville i hvert fall ikke koblet dem og latt som om det var tilfeldig. Har vært vitne til sånt noen ganger og det har vært en smule pinlig. Alle følger med og de to "uskyldige" blir temmelig selvbevisste av at alle følger med på om de snakker med hverandre og hvordan det utvikler seg. Har vært på 'blind date' to ganger selv, en gang skikkelig mislykket med null kjemi og ingenting å snakke om, en gang litt mer vellykket. Vi traff hverandre i hvert fall over en periode. Det ble dumt for 'matcheren' da jeg trakk meg, da ble fyren litt sur på henne som hadde koblet oss også. En venninne koblet moren sin med onkelen til en venninne. De ble sent ut på skikkelig date med bordbestilling og greier. Den ene 60 og den andre 65. De er et par ennå, fire år senere. Så det går an, også for voksne mennesker :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. september 2007 Jeg fortalte vennen vår om henne i går, han var her på middag.... Og jeg tror rett og slett vi ber de på middag sammen en kveld. Helt casual og med forsikringer om at vi ikke leker Kirsten altså;-)) Tror vi får en hyggelig kveld om ikke noe annet!
Karomamma Skrevet 16. september 2007 #9 Skrevet 16. september 2007 Ohoi, jeg har masse erfaringer...Har både blitt koblet og blind-datet "på egenhånd". Det er fint å be dem på middag, men det er ikke alle det passer for. Jeg foretrekker (foreTRAKK) å møtes uten gifteknivene til stede. Du kjenner vennene dine best, det er jo ikke alle som liker å gå ut på tomannshånd med vilt fremmede heller pga nervøsitet og slikt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå