Gjest Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Nå har jeg vært sykemeldt i noen uker. Lenge igjen av svangerskapet enda... Jeg kjeder meg så veldig for tiden. Ute og shopper litt, lager middag, rydder og ordner litt. Jeg gjør jo ting, men det er liksom ikke nok. Hva gjør dere for å fylle tiden, og ha det gøy? Hva er planen i kveld? P.S. har begrenset med venner som kan komme på kveldstid...Og jeg kommer meg ikke ut av huset selv(sovende barn).
Brummeline3barnsmor Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Har samme sak som deg....lite venner som kommer på kveldstid å kan ikke gå ut p.g.a sovende barn...så det bli nok tv å data på meg som vanlig
Gjest Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Vi får legge inn mange innlegg her vi da, og så svare hverandre*ler*
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 nett spist god mat, sambo er parkert forran tv med et manne program mens jeg bimmer- så skal vi se love actually på tv norge klokken halv ti med litt snop og chips...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå