Gå til innhold

Hva er dine planer i kveld?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg vært sykemeldt i noen uker. Lenge igjen av svangerskapet enda... Jeg kjeder meg så veldig for tiden. Ute og shopper litt, lager middag, rydder og ordner litt. Jeg gjør jo ting, men det er liksom ikke nok.

Hva gjør dere for å fylle tiden, og ha det gøy? Hva er planen i kveld?

 

P.S. har begrenset med venner som kan komme på kveldstid...Og jeg kommer meg ikke ut av huset selv(sovende barn).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har samme sak som deg....lite venner som kommer på kveldstid å kan ikke gå ut p.g.a sovende barn...så det bli nok tv å data på meg som vanlig

Skrevet

Vi får legge inn mange innlegg her vi da, og så svare hverandre*ler*

Skrevet

nett spist god mat, sambo er parkert forran tv med et manne program mens jeg bimmer- så skal vi se love actually på tv norge klokken halv ti med litt snop og chips...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...