*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Hvor langt inn skal den egentlig? Den var jo svær som en rockering, hehe... Skal man kunne kjenne den rett innenfor? Eller er den ikke langt nok inne da? Mye rart en skal undre seg over, hehe, men har aldri prøvd dette før og er redd for å sette den inn feil! :S
Gjest Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Så langt inn som den kommer. For prevansjonens skyld spiller det ingen rolle så lenge den er der inne et sted, men jo lenger inne den er jo større sjans for at du ikke kjenner den:)
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 15. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2007 Hehe, tusen takk for svar, er første gangen jeg har prøvd dette så var litt usikker! ;o)
Oledoledoffen Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Bare en liten advarsel... Jeg brukte p-ring før min 1. graviditet og var kjempefornøyd. Prøvde igjen etter fødselen, men den faldt for langt ned (pga svak knipekraft) og virket derfor ikke i en periode. Prøvde igjen etter 2 år og da satt den fint. Problemet var bare at jeg blødde som bare det. Har alltid hatt normal/kraftig mens, men nå blødde jeg igjennom en natt hver gang jeg hadde mens. Veldig slitsomt og kjedelig kan man si... Nådde kun å bruke den 3 mnd før jeg stoppet, da vi ville prøve på nr 2. Ville bare advare litt. Når den virker er den perfekt for meg (som er så dårlig til å huske på å ta p-piller), men det var jammen slitsomt så lenge det stod på. Hvis du kjenner den, tror jeg du skal prøve å putte den lenger inn. Litt liksom en o.b kanskje... (jeg bruker tampax ) Lykke til da
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 15. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. september 2007 Tusen takk for svar, tror jeg skal prøve å ta den ut og sette den inn på ny igjen. Slik det er nå tror jeg ikke at det er "plass til noe annet der inne", hehehe. Skal det være nødvendig å ta den ut når man skal kose seg litt med mannen?
Oledoledoffen Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 Nei, absolutt ikke! Jeg hadde den i 21 (?) dager i strekk som det står, og mannen min merket den ikke engang. Hvis du tar den ut og det går noen timer før den kommer inn igjen, er det jo ikke helt sikkert som prevansjon. Men det står sikkert i bruksanvisningeen hvor mange timer dette dreier seg om. Bare kos dere, dere
meg & to små vampyrer Skrevet 15. september 2007 #7 Skrevet 15. september 2007 Jeg merket den ikke uansett jeg da. Unntatt at jeg hele tiden trodde den skulle falle ut, men det var mest psykisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå