lali Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Er dette kjedelig? Ikke så gøy nå men blir jo kanskje gøy når en er eldre og har fått samlet en del. har tenkt å kjøpe dette til tanteungene de er fra 6 til 12 år gamle. Tenkte de skulle få velge mønster de vil samle i selv. ville du som mor blitt glad om ditt barn fikk dette??
ApriIbaby Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Synes ikke du skal gi bort sølvplett. Er jo bare juks og fanteri. Bedre å bare kjøpe en t-skjer eller noe i sølv da.
dama Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 synes det er skikkelig harry.. og en 6/12 åring velger helt sikkert et helt annet mønster nå enn hva de kanskje ønsker seg når de blir voksne.. skjønner ikke helt vitsen med å kjøpe en gave som de ikke kan bruke før om mange år... hvis mine barn hadde fått det, hadde jeg tatt turen til butikken og byttet de inn mot penger.. ingen skal komme og prakke på barna mine en tradisjon når de ikke er gamle nok til å ta en bevisst standpunkt til om de vil følge den eller ikke...
Sånn kan det gå Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Jeg hadde _ikke_ blitt glad for bestikk hverken i sølvplett eller sølv om det nå var til meg selv eller barna. Liker det ikke rett og slett. Et pent bestikksett i rustfritt stål derimot. :-)
ApriIbaby Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Er i grunnen veldig enig i det som blir sagt over her...om tidsforskjellen. Moten og samken er nok helt annerledes når det sakl taes i bruke
Pysa Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 sølvplett er ikke noe fint. ikke anevndelig heller. må pusses, men er ikke sølv. hadde heller gitt bort stålbestikk, men ikke til små barn, heller til litt eldre tenåringer.
Hjertefamilien Skrevet 15. september 2007 #7 Skrevet 15. september 2007 Ville ikke gitt det bort nei... Sønnen min får sølvteskjeer av en tante hver jul. (Pappaen sin søster) Først den siste jula, (han var da 7 år) skjønte han litt poenget med dem......... Likevel ser han ikke poenget med dem, ennå. I verste fall, gi bort en teskje i sølv i stedet
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. september 2007 #8 Skrevet 15. september 2007 Heller stål enn sølvplett!
Gjest mphs Skrevet 15. september 2007 #9 Skrevet 15. september 2007 Nei ville ikke blitt glad for sølvplett, men sølv syns jeg er en fin gave som ungne kan ha glede av når de blir eldre og flytter hjemme fra. Jeg er i allefall glad for alt sølvet jeg har fått siden jeg var lita.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå