Oledoledoffen Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Skal skrive et eventyr, men ble plutselig litt tom for idéer.De ting jeg husker er - tallene 3- (og 7 og 9???) - det gode og det onde - "det var en gang" og "de levde lykkelig..." Noen som husker flere ting?
Himmel og hav Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Snipp, snapp, snute, så var eventyret ute!
Himmel og hav Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 http://www.christopher.no/litteratur/eventyr.htm Sjekk denne linken, der sto det mye!
dama Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 ting gjentas gjerne 3 ganger.. magiske tall er 7-9-13.... eller er vel det meste sagt...
To små, med øyne blå :-) Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Det gode seirer alltid. Lettlest. Få personer.
Oledoledoffen Skrevet 15. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. september 2007 Kjempeflott! Da har jeg litt mere å skrive inn i eventyret
Mage Mi Sa Jo Skrevet 15. september 2007 #7 Skrevet 15. september 2007 å så levde de lykkelig alle sine dager...
Gjest Skrevet 15. september 2007 #8 Skrevet 15. september 2007 Så skal det ikke være et bestemt sted eller bestemt tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå