Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 til jeg kan få en til unge for å få di pengene fra jobben? har hørt viss man blir gravid rett etter man har født så for man ikke di pengene til neste unge.. så kor mange mnd må jeg vente før jeg kan begynne å lage en til etter jeg har født?
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Må du ikke jobbe i minst 6 mnd tro...tror d..slik er d hos meg iallefall..
Vilde- 25.10 - 4 dager igjen Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Jeg har hørt at du kan gå direkte ut i ny permisjon. Da er det lønnen du har i barselpermisjonen som er utgangspunktet for utregning av lønn i neste permisjonstid.
Mor til en stor og en liten Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Du kan fint gå over i ny permisjon rett etter forrige permisjon. Det foreldrepengegrunnlaget du hadde til første permisjon vil da bli lagt til grunn med mindre du rekker å jobbe litt mellom permisjonene. Så uansett så får du ikke f.eks 80% av 80% om du hadde 80% lønn under sist permisjon. Du får 80% av lønnen du hadde før første permisjon :-) Håper dette ikke ble for innviklet.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå