Gå til innhold

noen som vet noe om dette...???

Anbefalte innlegg

Skrevet

er tidlige ul-er sikre med tanle på unnfangelsestidspunkt, i forhold til "hvem er far"??? hvor sikre?? noen med erfaring på dette området??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor tidlig tok du ul da?

Jeg var på ul når jeg var 19 uker på vei. Termindatoen ble da satt gaanske eksakt. Jeg hadde 2 "kandidater" med 2 uker mellomrom. Fikk besjed om at det var sjeldent at de tok mer en 2-3 dager feil. Men det kunne forekomme i enkelte tilfeller. Men med meg stemte det da :-)

Ta farskapstest når barnet har komt uansett, det gjorde jeg. Best å vær sikker. Lykke til :-)

Skrevet

Jeg hadde 3 uker mellom kandidatene - men, det var seff han jeg trudde, og term på UL var korrekt :)

Sa ikke til noen at jeg var usikker, tok farskapstest etter ønske fra far, han var seff far

Skrevet

aller første ul var faktisk livmor tom...kom tilbake uka etter, å da var der en "plommesekk" som fosteret lå inni, hjertet banka ikke eller noe, de sa at da var jeg ca 4 (3-4 uker) uker på vei... hadde vært over 6 eller 7 uker på vei da hvis d var x... var på flere ul-er pga noen blødninger, og d stemte da i forhold til dette. d var i uke 7, 8 og 9... i uke 18 på den ordinære ul-en ble jeg flytta ytterligere en uke frem...i min favør altså...meen hadde jo sex med to i samme syklus lissom... så kan jeg forholdemeg til hva de tidlige (og den sene å) ul-en viste, at jeg ikke "egentlig" har termin/kunne hatt termin over 20 dager før??

Skrevet

Det er 3 uker mellom de to mulige fedrene...?

Da tror jeg du kan være ganske sikker.. Det er ikke ofte de tar 2-3 uker feil altså.. Si til han som mest sannsynlig er faren at han kansje skal bli far, men at dere må ta en test.. :-)

Skrevet

ja d blir jo nesten 4 uker ifølge den siste ul-en :o) hadde du mens i mellom??

jah har sagt d som d er da.. :o) han har vært med til lege å. eller gynekologen min. å han sa at han kunne garantere at denna ungen ikke kunne være andre enn hannes.. såå...håper d er riktig da ;o)

Skrevet

Ja jeg hadde mens i mellom.

Men viss legen/gynekologen har sagt at det må være hannes, så tror jeg at jeg hadde følt meg ganske trygg på det :-)

Lykke til iallefall :-)

Skrevet

hadde ikke mens imellom jeg da... såh... men de sier jo at dem ikke bommer med mer enn noen dager i pluss å minus....meen...d gjenstår vel å se ;o)

takker :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...