Gå til innhold

Kastet opp nå..avlyse bursdagsfeiring i morgen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldstejenta mi ska feire 5-årsdag i morgen. Da kommer det 10 stk familiemedlemmer ca 10 mil unna.

I dag har vi feiret barnebursdag i mange timer på lekeland.

Kom hjem klokken 18, og da de satt i sofaen og spiste lørdagsgodt, begynte plutselig 2-åringen å kaste opp. Har ikke merket noe tidligere i dag...har spist greit også...

Hun kjentes litt varm ut, så jeg målte henne..38,1.

Og nå blir jeg sånn i tvil om vi skal avlyse i morgen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se ann formen hennes i natt og i morgen tidlig! 38,1 er ikke feber... det kan være kroppen hennes er sliten etter en dag på Lekeland og hun fikk en reaksjon ved å kaste opp! Ikke farlig! Men forstetter oppkasten i natt, ville jeg avlyst feringen i morgen, ja... Det er jo bare å ringe familien tidlig før de kjører...

God bedring til vesla di! :-)

Skrevet

Du har ikke noen snille besteforeldre eller noe sånt som kunne se etter 2 åringen da hvis hun blir syk. 5 åringen gleder seg sikkert veldig , så det er jo ille å avlyse da....., hvis ikke så hadde jeg ringt de som kommer i morgen tidlig jeg....10 mil er jo tross alt ikke sååå langt unna :-)

Skrevet

38,1 er jo feber da! Men jeg ville sett det ann litt utover kvelden, jeg. Kan jo være et utslag av herjing, litt mye brus, pølser og godis! Men kaster hun opp mere så ville jeg avlyst. Hater å komme på besøk til folk som midt under maten forteller : Ja , her har vi hatt omgangssyke i natt!

Skrevet

Jeg hadde nok også sett det ann først i og med at det har vært en veldig aktiv dag, og kanskje hun har spist en del søtsaker o.l. også som gjør at hun blir litt kvalm?

Skrevet

Takk for svar jenter:-)

Er sikkert en reaksjon på mye pølse, brus og godis ja..håper det...Men det at hun i tillegg var varm, gjorde meg litt usikker.

Vi får vel bare se hvordan det går i natt ja...for så å ringe dem i morgen tidlig evt.

Skulle ønske vi hadde noen besteforeldre i nærheten...Er et av de parene som kommer i morgen, og de andre to bor enda lengre unna..

Men vi satser på at det går bra vi...*tenk positivt*:)

Skrevet

Kjedelig da..

Sitter med litt av det samme spørsmålet, 4 åringen fikk feber og har kastet opp en gang i ettermiddag, og hun gleder seg så masse til å gå i barnebursdag til bestevenninna/søskenbarnet... håper hun føler seg vell til å gå i morgen,men er jo veldig dumt om hun smitter noen andre da....

kan desverre ikke svare deg på hva du bør gjøre..

god bedring..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...