To prinser og ei prinsesse Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Er det fra samme dag man finner EL-slim + neste dag? Eller dagen før dagen med slim å samme dag?? hehe spør sikkert litt rart nå, men jeg oppdaget EL slim idag...å min kjære kommer ikke hjem før i morgen.. ...har ikke hatt sex på over en uke så det blir sex i morgen uansett... men tror dere jeg kan håpe på en spire på kjøpet også eller er vi en dag for sen da??? er såååååå utolmodig å vil så gjerne at det skal skje noe nå snart!!!!!!!
Gjest Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Hei! Du har tilfeldigvis ikke lyst til å bytte nick? Så folk kan vite forskjell på oss. Jeg har hatt dette nicket i nesten 3 år skjønner du...
To prinser og ei prinsesse Skrevet 16. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2007 Hei Minime82! Unnskyld så masse!!! Jeg er helt ny her skjønner du...ante ikke at det var noen som het det! hehe trodde jeg hadde funnet et genialt navn jeg da...Men nå har jeg byttet ser du:) sorry....har ikke lagt inn noen andre innlegg så du slipper å tenke på det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå