Gjest Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Har lyst til å se en skikkelig god thriller i kveld, noe å anbefale??
Gjest Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Har du sett Hide and Seek, den er skikkelig spennende
MiniMeAndMe+spire Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Jah, DEN er bra!! eller Perfect stranger, helt ny med Halle Berry og Bruce Willis... Er en sånn film man blir overraska over slutten på... love it!
Lukkelukken og bebibror Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Ja, den er spennende, men jeg kan ikke si jeg heeeelt skjønner slutten på den. Hehe Kommer ikke på noen akkurat nå jeg. Men The Amityville Horror er jo skummel første gangen man ser den, selvom den er tragisk å tenke på etterpå. Hmmm. Ellers er jo Disneys Cars morsom da! Haha, men den er jo langt fra skummel
jiha Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Den sjette sansen er gammel men utrolig bra;D
petite fleur Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 Apocalypto er vanvittig spennende og bra! Enig i at hide and seek er bra, likte den:) Perfect stranger synes jeg var bortkastede penger, men smaken er jo som kjent som baken!
Irisess 5MA & 4SA lagt på is.. Skrevet 15. september 2007 #7 Skrevet 15. september 2007 "Thinner" by stephen king "slither" "the life of a 1000 crpses" by stephen King "Red rose" by stephen king "Ellen rimbauers diary" by stephen king. bør ses etter "red Rose"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå