Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Det slutter ikke...har vært aktiv under hele svangerskapet, men siste døgnet har det vært helt ekstremt. 16 dager til termin. Også er det blitt vanskelig å gå fordi det "hogger" til nede ved skambeinetog stikker skikkelig. Redd for å legge meg på siden fordi jeg sparkes skikkeligog har fått det for meg at barnet ligger vondt...Noen som opplever det samme kanskje?? Takker for alle svar:)
pregnante :-D Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Hei. I forrige uke hadde jeg flere slike døgn med absolutt ingen stopp i bevegelsene.. Babyen spraket / bulte / snudde seg konstant.. Ble faktisk bekymret, men det har gitt seg nå og gått over i "normale" tilstander igjen. Faktisk er babyen blitt mer rolig enn før. Har også fått disse "hoggene" og i dag på butikken var det sneglefart fra begynnelsen til kassen. Føler meg passe rar der jeg går, men men :-) kan ikke svare på hvorfor babyen har skikkelig aktive perioder, kanskje har du spist noe som du ikke pleier. Mye sukker / kaffe / brus? Det er ikke sikkert det er noe fasit svar heller, men tviler på at babyen din har det vondt.. Blir du for bekyrmret så er jo en tlf til føden en super idë. Det verste er å gå rundt å tenke negative tanker Lykke til. Håper kvelden blir bra!! :-)
dobbel glede Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Been there:) Våkenetter med utrolig aktiv baby og du er redd for å klemme den fordi uansett hvordan du ligger så er den og pirker borti deg:) Jeg snakket med legen min og han sa det at ingenting er bedre enn en aktiv baby. Selv om det er slitsomt så er det positivt. En frisk baby er aktiv, en syk/slapp baby er rolig! Stangingen/hoggingen er babyen som beveger seg ned i bekkenet, kan gå over lang tid, gikk en uke og to med meg til baby var på plass. Men nå er hodet festet og baby sine bevegelser er mere glidende selv om sparkene fortsatt er meget kraftige og føler baby moser ribbena mine. Er nå øyeblikk i uke 37 og det som er tyngst nå er at jeg føler slikt nedpress og baby "nekter" meg å bøye meg fremover eller å sitte på huk etc.. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 det kan vel være noe med at du stresser?jeg tror min baby er så aktiv pga jeg stresser...er dette tilfelle eller?...har akkurta det samme...er i uke 36 nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå