To skjønne og en spire Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Noen som vet hvilken størrelse trolldress vi bør skaffe oss? Jenta er 94.5 cm lang. Str 98 eller 104. Hva har dere kjøpt?? Synes det er så vanskelig å få prøvd de skikkelig på (hun bør jo bøye seg, sitte på huk, strekke ut armer etc for å få best mulig inntrykk av slik passformen vil være i praksis... Og det er IKKE lett med en 2.5 åring!). Tusen takk for svar!
Gjest Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Jeg ville kjøpt 104, min gutt på 100 cm passer akkurat sin dress fra i fjor i str 98..! Fordelen med Troll er at det er så bra stramming i liv, armer og bein at selv om dressen er litt stor gjør det ikke noe, den blir ikke kald, vanskelig å bevege seg i eller noe sånn allikevel :-) Genial dress, vi er sååå fornøyd med vår, kommer til å fortsette med den så lenge vi kan!
Gjest Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Oops, sorry, blingset på lengden til jenta di, da tror jeg jeg ville gått for 98!
Blue Lady Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Vile kjøpt 98! Troll er litt større enn Reima i størrelsen, og når det gjelder Reima sier de man bør velge den som er ca 6 cm større en ungen, derfor tror jeg 98 passe bra til ditt barn! Lucas er 86 cm, har en Trolldress i 92 som er alt for stor til han
er det muuulig Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 jeg ville tatt 104. da kan hun bruke den leenge:-) og de er jo så kjekke at de blir ikke i veien om de er store....de er fine uansett.... jenta mi er ca 116cm og jeg kjøpte str 122 til henne....og jeg ser nå at jeg helst skulle tatt 128 så hun kunne hatt den lenger.....siden de er så dyre også....
snuppa m 3 Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 Ville helt klart kjøpt 104, det er ikke noe problem at de er litt for store. Kjøpte str 116 til min 4 åring Funker helt fint selv om den er for stor. Det eneste en må passe litt på er at en strammer borrelåsen rundt anklene slik at den ikke havner under skoene og blir slitt.
pøber´n & je Skrevet 15. september 2007 #7 Skrevet 15. september 2007 Reima er større enn Troll. Hadde tatt 104.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå