Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Det har jeg kjøpt i dag, til veldige 1339 kroner. Dyrt ja, Vel, jedg tenker at dette skal være dressen hennes fra nå og heile vinteren og våren. Men foreløbig trenger jeg vel ikke det brune ullforet i? Nok med den regnbue-ulldressen hun har fra janus, under den trolldressen når jeg tar UT det brune ullforet????????????? For denne trolldressen er ganske tynn uten det brune ull-foret....... Er det noen andre her som har denne dressen? Den brune ull-dressen/ull-foret, det kan festes i troll dressen, med glidelås, og små knapper. Når den er slik er på en måte "rett-siden" av ulldressen den siden ungen er "inni". Men dersom jeg tar ut den brune ulldressen, og bruker trolldressen som tynn parkdress, da ser det ut som om det er lettere å "vrenge" den brune ulldressen, og kle den på ungen, og så ha ungen ned i trolldressen dersom det er soppas kjølig. Tenker også at det blir lettere for personalet å kle på ungen når de slipper arbeidet med å feste ullforet til dressen først. Dette er jo ikke noe problem når det blir vinter, for da er det jo greit å ha ullforet inni hele tiden, fast i dressen, men nå som vær vind og tempratur varierer så veldig, så............... Nei hva tenker dere om dette?
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Kjøpte den dressen ifjor og brukte ullforet innimellom. Tror det er sånn at du må bare se det an.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Synes det er greiest å ha ullforet løst inni. Mye enklere å ta på dressen da. Har ikke tatt ibruk ulldressen ennå vi nei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå