Gå til innhold

Hvrdan definerer dere mye/lite liv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er vanskelig å vite hva som er "normalt" siden dette er min første. Jeg er i 27+2. Jeg kjenner babyen hver dag, når jeg jobber kjenner jeg noen spark et par ganger i løpet av kvelden, og litt lengre perioder om kveldene. I helgene kjenner jeg det litt mer om dagen.

I dag f.eks kjente jeg ca 6-7 i morges, et par spark et par ganger på bytur i formiddag, og en 5-6 nå i ettermiddag, er dette lite? Synes det virker som om mange kjenenr masse liv hele dagen, og da bekymrer det meg når jeg ikke kjenner mer. I følge babyverden sin side skal det allerede begynne å bli trangt om plassen i livmoren, og da burde jeg vel kjenne de aller fleste bevegelsene? Lurer bare på hva folk mener med henholdsvis masse liv, og lite liv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjem også an på om du har ein vilter krabat der inne eller ein som er meir roleg. Synest at det du beskriv høyrest heilt normalt ut og sidan du kjenner liv kvar dag er det ingen grunn til bekymring:)

Skrevet

Håper du har rett Buick :)) det er mye å bekymre seg for i et svangerskap, så lite man har kontroll på

Skrevet

Det du kjenner er nok helt normalt. Det kommer jo også an på om en har tid til å kjenne etter eller ei. Jeg er i min 26.uke, og merker ikke så mye til jenta i magen når jeg stresser rundt på jobb, men når jeg setter meg ned om kvelden, eller har lagt meg, er det vill baluba der inne :-) I løpet av de timene jeg er på jobb, merker jeg bare et dult i ny og ne. Tror altså at du kan ta det helt med ro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...