Gå til innhold

all kanelsnakket...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd kanel no, tok 1 dl varm melk med MASSE kanel oppi... kan ikke si det funka nei, noen som vet kor mye kanel man skal bruke og ka som e grensa? 5 daga til termin og veldig veldig lei no... Har en gutt på 2 år og 3 mnd, han kom dagen før termin så hadde håpe lillesøster sku komme litt før, men nei... =(

Flere tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

drikk lakrisrot te! mange jm anbefaler d!

(tips! lag en "shot" med te, la en stor dose te trekke leenge i et lite glass (kokt) vann, det vil være romtemp eller kaldt innen du skal drikke d, og da er det bare å ta alt i et par munnfuller!)

stimuler brystvortene og/eller orgasme!

(har ikke fått sjangsen til å prøve noen av disse rådene selv, men skal prøve 10.11!!)

og fødestøv, ikke minst! :

******************************************************************************************************

lykke til!

Skrevet

Hehe, takk for svar :) men... ka e fødestøv da hehe?

Skrevet

Jeg har akkurat tatt en kopp lakrisrot-te, og sitter her med et lite håp om å fremprovosere noe!

Jeg kokte en kopp te og tok to ts oppi, men tror jeg skal prøve shot-trikset senere i kveld hvis ikke noe har skjedd... Smakte helt ok, men tar det heller i en munnfull og blir ferdig med det!

I morgen skal jeg bake kanelboller - men det er mest fordi jeg elsker gjærbakst, da:) Nam, nam!

Skrevet

Hehe :) har egebtlig hørt at jo mer man stresse for å få ungen ut, jo seinere kommer den, men no e æ såååå lei at æ vil bare gjøre alt! :)

Har hatt masse sex, litt mer enn ka æ egentlig har villa, e ikke bestandig lysta e på topp, men ka gjør man ikke for å få ut ungen? ;p

Slimproppen gikk for ei uke sia. Tror dåkker det funke bedre med vibrator enn med The Real Thing? hehe... desperat no! =D

Skrevet

Slimpoppen min gikk også for en uke siden:)

Jeg har lest at vibrator kan fremskynde fødsel, men jeg har også hørt at metoden ikke er å anbefale. Vet ikke hvorfor, da...

Lykke til!

Skrevet

vibrator lengre inn enn på kjønnsleppene er visstnok ikke anbefalt...

Skrevet

hmmm ingen vibrator da med andre ord. Prøvde det å rulle flasker under føttene i går, men her sitt æ klokka 7 på mårran med sønnen min (som bestemte sæ for å våkne klokka 0530 i dag!!!) så det funka visst ikke det heller.

Vil visst ikke ut ho lille frøkna mi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...