Alabana Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 av utsagn som " jeg føler ikke så mye for mannen min " eller "jeg vil ha mer enn vennskap". Ærlig talt, tror enkelte at man skal være så vanvittig forelska hele tiden? Årene går og hverdagen blir henta inn av sure sokker og ungemas. Hverdagen handler ofte om å få det til å gå rundt rent praktisk. Kanskje det til og med er en kjekkere mann på jobben, som man føler mer for. Men hva med å stå opp for den man lever livet med i alle situasjoner? Samliv er mer enn føleri, det er vilje, en grunnleggende beslutning om å stå ved sine valg. Har man den innstillingen opplever man en dypere kjærlighet enn bare sitt eget føleri som svinger. Er det rart det blir mange samlivsbrudd når enkelte så fiksert på egne forelska følelser fremfor hengivenhet til den man bor sammen med?
Lilly 79 Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Må vel være lov å føle de trenger å være forelsket innimellom iallefall. Men ellers er jeg enig, folk skiller seg alt for lett.
Gjest Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 en annen ting er at mange sier det og ikke gjør en dritt for å få forholdet til å funke eller finne tilbake til den gnisten. bare forventer at den andre parten skal fikse forholdet!
Mage Mi Sa Jo Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 denne signerer jeg. helt enig.
♥Prinzessin♥ Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Helt enig. Det er ingen som er like forelsket hele tiden. Det er så godt som umulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå