Gå til innhold

HVORFOR GIDDE Å SVARE PÅ NOE SOM IRRITERER DEG???

Anbefalte innlegg

Skrevet

stedet for bare å la være?? hvis du ser en overskrift som "irriterer" deg, hvorfor lese innlegget?? alle bør vel kunne spør om hva de vil her inne, d er vel heller opp til hver enkelt å la være å svare på ting å tang de syns blir for tåpligt????!!! herregud så provosert jeg blir...

Anonym

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som du sier så er det opp til hver enkelt hva de velger å (la være å) svare på. Lurer vel litt på hva du egentlig syter for.

Skrevet

Bare lagt inn dette innlegget for åse hvor mange som irriterer seg over dette, men likevel svarer deg??? Hehe...

Skrevet

...alle bør vel kunne spør om hva de vil her inne, d er vel heller opp til hver enkelt å la være å svare på ting å tang de syns blir for tåpligt????!!! herregud så provosert jeg blir...

Anonym

Er det nå jeg skal skrive velkommen til kranglesiden? Jeg må si jeg fremdeles blir imponert over de som kommer inn på kranglesiden og forbauses over å finne provoserende innlegg.

Skrevet

Hvorfor gidda du å spørre om dette, siden dette tydeligvis er noe som irriterer deg?

Skrevet

For en dust du er hi.

Legge dette inn på kranglesiden.

Ikke skarpeste kniven i skuffen du, er du vel?

Skrevet

altså...trodde d var her man kunne blåse ut hvis man kom over noe man fant fryktlig annoying jeg ;o)

d var d jeg gjorde :o)

joda, faktisk er jeg ganske smart :o) har vertfall en universitetsutdannelse mange av dere andre her inne er foruten ;o)

hadetbra :o))

Skrevet

Det er bra du er fornøyd med eget intelligensnivå, men utdannelse på universitet er nok ikke lenger noe kvalitetsstempel i så måte, noe du ettertrykkelig understreker med dette innlegget. Stryk i både innhold og form.

Skrevet

Så du er her også jeab. MÅ ha et ord i alle innlegga her. Lurer på hvordan du EGENTLIG er jeg...hmm....Enten så er du ei søt, lita snelle som alle liker, også kommer du inn her å blåser ut alt du ikke takler i hverdagen, eller så er du rett og slett bare Bitch av natur!!

Har jeg rett??? ;)

Skrevet

Hehehe Bitch eller ikke bitch, hva bryr det deg anonym??

Å til andre som er innpå her, hvorfor skrive en hel masse tull? Kunne liksågodt skrive et innlegg som ser sånn ut..... kdjf kdjfioudyfe kjjfjAkj jkfjsoiudfh kdfjøoujøjg...... sier meg like mye=))

Skrevet

ANonym 13:30,

du er rimelig dust da...

hvis det gir deg så lite, hva fanden gjør du her inne da?

SNakk om å være fjern.

Skrevet

Fordi vi kjeder oss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! og et lite !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! til

for de som irriterer seg over det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Nå var det igrunn til de anonyme som kommer med dumme innlegg jeg mente man kunne skrive kfj hefuefhhf fjjhfh..... da, eller skjønte du ikke det, du ene anonym

Skrevet

Jo, jeg skjønte det, men du skjønner tydeligvis ikke paradokset du kommer med.

Hehe

Skrevet

Kjære deg, jeg driver da ikke med utblåsninger. Intet behov for slikt.

PS: Jeg er ei søt, lita snelle av natur.

Skrevet

shit ass, dere har ikke mye konstruktivt å fylle fritiden med ;o) tilsynelatende, ivertfall ;o)

lykke til ALLE SAMMEN -tror dere trenger d ;o)

Skrevet

..akkurat sånn som du trenger et kurs i rettskriving..

Skrevet

anonym 14.43

Paradokset, veit du hva det betyr???

Skrevet

Ja jeg tror hun må lære seg ordets betydning før hun skriver her...... hun må da ha misforstått alt hun.

Skrevet

Ta deg en kjempelaaaaang ferietur a, anonym 14.43.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...