Gå til innhold

Hva er det dummeste du har hørt sagt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker på VGS, vi hadde sykdomslære tror jeg, og hadde om bla HIV/AIDS. Gikk gjennom både smittemåter, behandling og symptomer. Så var det et geni som uttalte: "jeg har hatt AIDS fikk det av noe bedrervet mat, men ble frisk. Sapp unna HIV da, det fikk jeg aldri..." Ehh...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ahahaha ler så jeg gråter:P

har hørt mye dumt men noe av det dummeste var noe ei ex venninnde sa da jeg ble gravid, hun var vel kanskje litt misunnelig og skulle dempe gleden min noget så hun kom med: bare så du vet det så kan du ikke ha sex på ni måneder nå for jeg har hørt at om du har sex dør babyen din!!! hahaha:P

Skrevet

en som var sammen med en venninne av meg for mange år siden, sa at han hadde tatt to rohypnol-tabletter. og da hadde han løpt ca 8-9 km etterpå, uten noen problemer, for det virket akkurat som speed på han...

ehh? kanskje ikke det nei. var ingen som trodde han da :)

Skrevet

Jo, noe av det dummeste må jo være da ei vi hadde besøk av rett etter fødselen spurte når de åpnet øynene...

Altså, jeg har fått ei lita datter, ikke en kattunge...

Skrevet

Vi satt på jobben og snakket om kreft og arvelighet. Da sier ei av de som jobber der: !Ja, kreft er arvelig, det vet jeg! For det var ei dame oppe hos oss som døde av kreft, og rett etter døde manne av kreft også!"

Gjest otilie79;)
Skrevet

Ei venninde av meg peika på et arr hun hadde i panna, og fortalte at hun trodde hun hadde blitt lobotomert........,

Skrevet

en som skulle forklare dama si om sitt sidesprang:

"vi pulte bare litt..."

Skrevet

en bekjent som spurte meg hvor fosteret får næring fra, når det ligger inni magen..

eller han som trodde fødsel gjør vondt, fordi babyen tar sparketak og sparker seg vei ut ;)

Skrevet

Kine og Marcus

Det syns jeg var en fin forklaring da.

Det er jo ikke skikkelig utroskap, når man bare puler litt, hehe

Skrevet

ja ikke sant ?

men om man bare puler litt,så er jo ikke det så galt som om man puler mye..

Skrevet

Hehe :)

Jeg har en "blond" venninne, og for mange år siden bodde vi rett ved siden av hverandre. Hun hadde vondt i hodet og spurte om hun kunne låne en Paracet av meg for hun gadd ikke gå bort til seg selv å hente. Jada, sa jeg og hentet en tablett. Når hun hadde tatt den, sa jeg "Du, gidder du gå bort til deg selv å hente den Paraceten sånn at jeg får den tilbake med en gang, før vi glemmer det??" "Ja, selvfølgelig" sa hun og løp bort til utgangsdøren. Hun skjønte ikke spøken før jeg forklarte den til henne.. Syns det var litt vittig.. hehe, blondie...

Skrevet

Ei venninne av meg meinte det var 40% sjangs for å få barn med down syndrom når ein var 35 år. Eg sa til ho at det tallet var nok litt høgt ellers så hadde det vært utrulig mange med syndromet. Då meinte ho at 40% sjangs var ikkje det samme som at 40% fikk barn med Downs... Kanksje ei som bør repetere prosentrekning.

Skrevet

Husker en gang på ungdomsskolen at det hadde vært for kaldt i kjøleskapet slik at skolemelka hadde fått isnåler i seg. Mange i klassen akket og uffet over hvor ekkelt det var så jeg sa at det er jo ikke noe farlig da, det er jo bare vannet i melka som er frossent og om de bare ventet litt så ville det tine og så var melka som før igjen.

Hvorpå ei av jentene sier: "Er jo ikke vann i melka da."

*ler* Hallo...

Skrevet

må bare presisere at min venninne ikke er dum men faktisk veldig smart, men noen ganger litt korttenkt

venninna mi nekta på at hu kunne være høyere enn meg for hun SÅ jo ikke over meg(???) hehe

samme venninne mente også at 1000*1000 var 1000 for 1*1 var 1... jeg krangle med hu LEEEENGE på de siste..

Skrevet

Exen min tar vel kaka...? Vi mista bebi'n vår i spontanabort..(var ikke langt på vei...) og han mente etterpå at det ikke var hans barn, for det hadde hu ene sjukesøstra sagt.. For hu sa at det ikke ligna på han......

Skrevet

jeg studerte med ei som hadde rimelig mye luft mellom øra. hun kunne ikke skjønne hvorfor vi andre spinket og spart på studilånet, for det var jo bare å bruke kredittkort! Vi sa som sant var, at da må du jo bare betale når regningen kommer istedet, men hun hadde funnet ut noe ordentelig lurt: " jeg bare brenner opp regningene når de kommer, for da kan de ikke spores tilbake til meg! " Meeen, hun kastet de aldri i søpla asså, for da kunne jo kredittselskapet finne dem og se hvor hun bodde!!!!

Snakker om airhead!

Skrevet

Tror ikke jeg ville karakterisert et menneske som faktisk ikke greier regne ut 1000*1000 som veldig smart akkurat...

Skrevet

utbrøt til ei som skulle sende et skriv jeg hadde skrevet - med faks..hun hadde satt arket i faksen, skulle til å snede den, da jeg sa : kanskje vi bør ta en kopi før vi sender den, tilfelle den ikke kommer frem."

i det øyeblikket jeg hørte hva jeg sa, hadde jeg lyst til å hive meg gjennom et hul i gulvet-og bli der

Skrevet

gikk i klasse med ei på barneskola, ho kunne ikke lese høyt for hun var akkurat da i stemmeskiftet.....

Skrevet

Hahaha, veldig bra sagt;P (og du har et av de kuleste nickene her inne:) )

Ei kollega av meg sier at i en krangel holder hun alltid på sitt, selv om det viser seg at hun tok feil. Dette fordi det er viktig å "stå for det man har sagt" (hva enn hun mener med det..) :)

Skrevet

At det ikke er farlig å "etellerannet" (feks kjøre usikra i bil), fordi det gjorde vi som barn og vi lever jo fremdeles.....

Skrevet

jeg hadde ei som gikk i klassen min på vgs som kom fortvila på skolen og spurte om hun kunne være gravid

fordi hun hadde sugd gutten sin, og reste skjønner dere vel..

haha jeg lo så jeg holdt på å dette i gulvet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...