celodi Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Jeg sitter sammen 5 åringen og gjør lekser.. Hun skal tegne noe som begynner på bokstavene hun har lært. Så please kom med noen enkle ord som begynner på C,A,D og T.. Blir helt blank jeg,kommer på noen da,men så sier det stopp,hehe=)
Tomine is my star Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Slenger meg på:Hva betyr skills?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Cat, Car, Cup, Chair Apple, Arm, Dog, Door, Table, Tread, Teeth Huff, sto litt stille her og...
Kirsebæra Skrevet 15. september 2007 #7 Skrevet 15. september 2007 skills betyr at du har ferdigheter eller er god i noe... mange sier at de har skills i basket=god i basket....eller, blr vel mere kjempe gode...
übermamma *5 pp* Skrevet 15. september 2007 #8 Skrevet 15. september 2007 cat, car, cola, chestnut,crown apple, astronaut, arms, ankels, ash,(enkelt å tegne) donald, duck, donkey, doctor, taperoll, tank, thermometer, thumb, tv, enkle ting å tegne jeg kom på i farta
celodi Skrevet 15. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 15. september 2007 TUUUSEN TAKK snille damer=) Snuppa sitter og tegner som bare det=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå