Gå til innhold

størst sjans for jente eller gutt....???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis jeg hadde sex noen dager etter e.l???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off, er det så nøye. Begynner å bli lei av sånne innlegg. Det blir det det blir.

Skrevet

Lei sånne innlegg jeg også. HAR DET NOE Å SI???? Jeg tror ikke det er større sjans for det ene eller det andre uansett hva man gjør, er en tilfeldighet hva det blir.

Skrevet

hvis dere er så j lei...hvorfor gidde å svare???? bare å la være...

beklager såå mye at jeg "forstyrra" dere :o)

Skrevet

Det sies vel at det er størst sjans for gutt, de sædcellene svømmer fortest, jentene er mer utholdende og er størst sjans hvis man har sex noen dager før el. Men egentlig er det vel hipp som happ. Jeg har ikke styring på el, og har derfor ikke snøring på om vi hadde sex før eller etter. Har en jente og venter sannsynligvis en til i disse dager. Håper bare den nye er like frisk og god som søsteren, jeg.

Skrevet

Jammen så la være å svare da! Selvsagt syns HI at det er nøye. Ellers ville hun ikke sendt innlegget.

Ja, kjønnet blir det det blir. Men man kan påvirke sannsynligheten i den retningen man ønsker. Jentesædceller er langdistansesvømmere og mer overlevelsesdyktige. Guttesædceller er kjappe svømmere, men overlever ikke like lenge eller ved tøffe forhold.

Vil man ha jente: Avholdenhet, og ha så sex noen dager før eggløsning, og så ikke sex. Du kan gjerne "herde" sædcellene litt ved at mannen tar varme bad. (Men. OBS! Da er det mindre sannsynlig at man blir gravid i det hele tatt.) Ha samleiestillinger med utløsning langt ute i skjeden. Unngå orgasme for kvinnen etter at mannen har hatt utløsning.

Vil man ha gutt: Ha sex som kaniner i dagene rundt eggløsning. Ha samleiestillinger hvor mannen får utløsning dypt inne i kvinnen. Sørg for at kvinnen får orgasme etter mannens utløsning da dette vil hjelpe sædcellene fram til egget.

Skrevet

nei d har ikke no å si for meg hva jeg får ! :lo)

bare leste et stykke om sædceller å e.l her en dag, å så lurte jeg på om d lissom "var noe i d" .. :o) å andres erfaringer ved dette..

så takk for svar da modern2 :o)

vi får se hva d blir ;o) jeg tipper på gutt :o)

Skrevet

Det er ikke noe galt med å være litt nysgjerrig og vitebegjærlig. ;) Selv stoler jeg mest på UL. Når man har sex i forhold til UL er "litt" usikkert.

Skrevet

Svarer meg selv her, jeg. Det ble selvsagt feil i siste setning. "Når man har sex i forhold til EL er en "litt" usikker måte å finne ut kjønn på." sier litt bedre hva jeg mener.

Jeg måtte forøvrig skrive innlegget to ganger! BIM mente jeg hadde logga meg ut. Nok en merkelig oppførsel fra BIM. Jeg kan ikke si at jeg er fornøyd med brukergrensesnittet. :(

Skrevet

Modern2

he he, dette kan du, bra innlegg...

Skjønner hvorfor jeg bærer på en gutt nå, smiler...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...