Gå til innhold

Arrrghh!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jippi!! Gullspire i magen:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testen viste ikke det jeg ønsket, og det var noe skikkelig dritt! Men men...tanta har fortsatt ikke kommet også var det jo 1pp, så annet var vel ikke å forvente.. :-( dritthelg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel heller uvanlig å bli gravid i 1pp.. Men jeg vet hvordan det er. Jeg var også veldig gira 1 og 2pp. Men nå begynner jeg vel med 4pp og er mer avslappet til hele greia.. Tror det er lurt. Det skjer når det skjer. Selv om det er vanskelig å tenke slik. Lykke til videre da! :)

Skrevet

Kjedelig greier... testet i dag jeg også, men har ikkeikm før på mandag, men testen var negativ!! Så da kommer vell tante rød snart..

Du er i din 4 pp og har blitt mer avslappet til hele greia, bra da.. jeg er i 2 nå og klarer ikke helt å slappe av, men kanskje det blir litt lettere etter hvert...som sagt, det skjer når det skjer:)

Skrevet

Du kan jo fortsatt ver gravid da. Jeg villa teset 3 dager etter ikm viss du ikke får tr. Jeg skal teste imårgen.. Spennende

Skrevet

Så spennende.. Du må holde meg oppdatert da!! Blir så gira jeg:o)

Skrevet

jepp jepp! men er nok negativ tenker jeg

Skrevet

Joda, men jeg er ganske regelmessig, så det ble nok ikke noe denne mnd. Men, sitter ikke akkurat å gråter, for det var jo bare 1pp:-) Brukte 9 mnd forrige gang, så tar det helt med ro, hehe. Bare litt ergelig da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...