dritgrei hei hei! Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Ikke så stressa lenger nå... det blir helt sikkert fint med en liten tass til... de derre bittesmå de er jo bare her uansett... jeg tror dette blir fint jeg... :-) ha en fin lørdag!
Gjest Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 klart det blir fint =)) Jeg skjønner følelsen du hadde,før det sank inn.jeg ble nemlig livredd da nr 5 lot meg skjønne at han var på tur..men,hvor glad jeg er for at han kom!! Selv om "ventetia" er lang, å kan gi div plager,så er den verd det. =o) Tenk deg,en dritgreibaby til da.!! Ha en fin lørdag du å. Klem =o)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Skulle ønske det var meg som ventet en liten til,men håper at det ikke blir så lenge til jeg har en liten spire i magen min
Milli Vanilli Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Det var jo bra! Og det blir nok bare bedre og bedre :-) Ha en fin-fin lørdagskveld
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Først synker det inn, og så buler det ut:-) Heldigvis at man får noen måneder på seg til å venne seg til tanken og bygge rede:-)) En snedig innordning igrunn;-) Dette blir kjempefint det skal du se:-) Ha en riktig fin lørdag du også:-)
Plutseliten :) Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 Dette kommer til å bli så bra Tenk så koselig med bittelille nurket...og om du får gutt...har jeg sikkert 4 kasser klær allerede, som nesten ikke er brukt ) For jeg skal ikke ha flere,og håper at det er noen år til jeg blir bestemor Ha en flott lørdagskveld du og
♥Snulder Skrevet 16. september 2007 #7 Skrevet 16. september 2007 Fikk nærmest litt "katastrofe-følelsen" da minstejenta var på tur... Men det varte bare en kort stund;=) Gleden over ett nytt lite individ er simpelthen umulig å fortrenge!!!!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 16. september 2007 #8 Skrevet 16. september 2007 Oj for en nyhet!!!! Grattis! Jeg er sikker på det blir fint!
Maud Skrevet 16. september 2007 #9 Skrevet 16. september 2007 Så fint at gleden melder seg litt i skrekkopplevelsen! Jeg tror også at dette blir fint. Sikkert slitsomt også, men helt sikkert fint :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå