Mage Mi Sa Jo Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 æsj drit i gubben han er ute og fikser ting, henter noe dritt. jaja så er det kansje en unskyldning for å drive med noe.... så til resten: her sitter jeg på rævva og koser meg med dib,potetgull og dipp( må passe på å få en skikkelig lekker form til bikonisesongen starter igjen. unga vel hu eldste ville være barnevakt og passe på lille, de er på rommet hennes og jeg trenger ikke sjekke hva de gjør jeg vet det, hun har garantert satt i hårstrikker på guttungen og satt på han en prinsessekjole. transe han? skal tidlig krøkes som god krok skal bli. hva ed dere?
RundLurt? Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Gubben lager to sorter pizza mens jeg dibber, en til oss voksne og en med pølse på til barna. Minsta er i drømmeland, og de to største leker på loftet, jeg dibber!
Mage Mi Sa Jo Skrevet 15. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2007 lykken min var kort. lille er trøtt og er derfor nå i dagens tuteland.
Gjest Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Husets herre er på jobb. Snippa er hos tante, og Minsten er hos bestemor og bestefar. Og jeg flyr mellom pc'n og oppvasken hihi
Tomine is my star Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Stjerna mi sover... Jeg sitter å vurderer på om jeg skal ete noe digg eller gå i dusjen... Ender garanter med at jeg blir sittende her ved pc`n til stjerna våkner...uten å ha dusjet eller spist...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå