Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 dager igjen til termin og føler meg helt utmattet. I går var jeg og spiste middag hos noen venner og når jeg kom hjem så var det så vidt jeg klarte å gå på badet for å stelle meg. Måtte sette meg ned et kvarters tid før jeg maktet å gå på badet. Måtte deretter ta en pause før jeg kledde av meg for å legge meg.

Og når jeg kom ut av dusjen i morrest så måtte jeg sette meg i ned i et kvarter før jeg klarte å kle på meg. Deretter spiste jeg frokost før jeg måtte legge meg og ble da liggende i sengen i rundt 4 timer før jeg maktet å stå opp igjen. Måtte ikke sove, men lå bare med øynene igjen og måtte ha det helt stille rundt meg.

Er oppe nå, men er ordentlig tung i kroppen og hodet og kunne godt tenke meg å legge meg igjen. Men skal prøve å holde meg oppe i noen timer nå.

Har aldri opplevd maken tidligere. Hvis jeg skal sammenligne det med noe så må det være ekstremt fyllesyk, bare at jeg er ikke dårlig. Jeg er bare slapp. Noen som har opplevd det samme eller er det bare jeg som har en dårlig dag i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok bare du... hehe...

Neida! Alle har slike dager!! ihvertfall når en er sååå nærme målet!!

Du gjør det riktige ihvertfall, kvile mye!!! Viktig å lytte til kroppen! IKKE gå rundt å være "flinkpike" ihvertfall.

En har lett for å sammenligne seg med de som er mer opplagt, og det er ikke så lurt... Men alle har slike dager, tror jeg! Men, da ser vi de ikke vett du!!

Håper på snarlig fødsel!! Eller godt med påfyll av energi!!

*klemmepå*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...