Gå til innhold

"oppskrift" for å bli gravid.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! lurte på om noen hadde en "oppskrift" å komme med jeg...gode råd og tips liksom.... på forhånd takk ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm, oppskrift og oppskrift, men det pleier å hjelpe på saken om man har samleie ;-) Det er ialefall det mannen min og jeg har tatt som utgangspunkt, hehe.

Men oppskrift eller har jeg ikke. Vi brukte 9 mnd forrige gang før snuppa satt, så ble vi bare gravide og mistet. Og nå sliter vi visst med neste igjen :-(

Det kommer vel, når det kommer selv om det er utrolig frusterende å prøve!

Skrevet

Jeg ble gravid i mai på 1.pp.. pussig nok for hadde ikke såå mye sex den måneden, hehe.. men lurt å bruke EL-tester. jeg fikk positiv EL-test 13 dager etter mensen, så da hadde vi sex, og så hadde vi sex dagen etter, altså den 14. dagen etter mensen. Men d avhenger jo av hvor lang syklus en har da.. Men jeg mistet desverre i uke 11.. Så nå er det på an igjen... Nå sliter jeg med å finne EL..

Skrevet

Ble gravid på første forsøk nå i august! Vi hadde sex annenhver dag fra en 8 dager etter første dag i siste mens, og fortsatte frem til 14 dager før beregnet neste mens. Det var nok på siste "forsøk" det gikk tror jeg for testet ikke positivt før 14 dager etter siste runde med sex.

Sædcellene lever jo i to døgn, så det holder fint med annenhver dag :¤)

Skrevet

jeg er gravid nå, etter en sa i mai.. begge gangene hadde vi masse sex... lå ikke med beina høyt eller noe.. denne mnd har jeg festet i helgene og ikke tenkt noe på det.... og den lille spiren satt visst,,,

Skrevet

Takk for gode råd folkens! vi jobber hardt med saken, og skal etter planen treffe blink i løpet av helgen her eller rett over..... gleder oss masse.....

Skrevet

vi har prøvd "alle" oppskrifter i sju mnd, men de hjelper ikke.. må vel bare godta at skjebnen bestemmer..

Skrevet

uff ja.. vi prøver alt.. men så frusterende... brukte el tester sånne digitale.. helt til jeg testa men to sterster å den ene sa postiv å nden andre negativ.. neste gang jeg testa positiv på el tok jeg en ny test rett etter å den var negativ så jeg har mista helt troen på at du funker;(

å nå er det så mange festligheter her å dær.. å da tør jeg ikke å drikke alkohol i tilfelle en spire skulle være kommet.. men hver gang jeg tester er den negativ.. føler meg gravid i dag.. testa men seff negativ.. håper så fælt at vi skal være heldige denne månden... har så lyst på å gi svigers en helt spesiell julegave nyhet i år..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...