Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 jeg har mye utflod nå som lukter. det har en gul/grønn nyanse i seg og er veldig plagsomt... hva kan det være?
Meg og gutten min Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 det hørtes nesten ut som sopp. da skal det isåfall lukte, og ha en spesiell farge på utfloden. prøv canesten, eller kontakt lege
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Gulgrønn? Hmm... Hadde det vært sopp hadde det vært mer hvitt, og klødd som et uvær! Kontakt legen du...
hege desember baby Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 jeg har også litt utflod som er gulgrønn. men klør ikke.vet ikke hva det kan være jeg.
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 det klør og svir ikke på meg. men skal kontakte lege jeg.
secondmum Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 hei:) det kan være sopp. sopp kommer innenfra skjeden, dette blander seg da med utflod som gir farge, ikke farlig, men kjøp en engangs canesten pille som man fører inn vaginalt, ikke bruk den du skal føre den opp med, bruk fingeren din, og trykk den så langt opp du rekker, dette er sopp, jeg har sliti med det selv, klemmer fra meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå