:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 begyner og innse at vi må begyne og fyre snart og at småen ikke kommer til og greie og holde fingra borte fra peisen uannset hvor mange ganger jeg sier nei. flammer er rett og slett for spennende. så jeg må vel barnesikkre den. men hvordan?
rødhette* Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Du får kjøpt eget sikkerhetsutstyr til dette, noe lignende som trappegrinder, i barneutstyrsforretninger
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Vi har kjøpt en grind fra babydan med akkurat dette som formål :-) Den er helt genial, og blir ikke varm! Du kan velge om du skal kjøpe 3delt eller 5 delt avhengiv av hvor stor du trenger den. Den lille kostet 1000kr og den store 1399 tror jeg. Er skummelt med små nyskjerrrige barnefingre og varme vedovner :-(
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2007 den var jo genial! da får jeg vel kjøpe en slik en.
kvirrevirrevitt Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Vi fikk en på byggmakker til 900 , blir nesten som et gjerde -i tre deler som er hengslet sammen. Følger også mes veggfeste, men vi syntes den var såpass tung og stødig at vi ikke trengte å feste den i veggen. Veldig fornøyde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå