Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Hei. Jenta mi hadde masse sorte små myke hår (fjon) på ryggen og skuldrene da ho ble født. Ikke helt dekket, men en såg det veldig godt. Hun er nå 3 uker gammel og har disse fremdeles. Er det noen så har erfaring med dette, forsvinner de av seg selv?? Trodde det var sånnt som de var dekket av i magen et stadie av graviditeten (leste det en eller annen plass) og som var borte til fødselen..
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 De hårene som dekker babyen i magen er uten pigment, (har jeg lest) så de er helt lyse/hvite. Har desverre ikke ingen erfaring med dette siden min lille baby er inne i magen og dekt av slike lyse hår:) Håper noen kan hjelpe deg så jeg dytter litt med det samme!!
Mayken Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Ina hadde svarte hår på ørene og på skuldrene/over ryggen. De forsvant etter hvert. Nå er hun 10 mnd og har ikke noe hår, annet enn det som er normalt. Jeg var veldig hårete da jeg ble født, jeg er veldig mørk og har fortsatt mørke hår på armer og ben, men var ikke noe spesielt unormalt hårete da jeg vokste opp, kom vel heller med årene. Det jeg forsøker si, er vel at de nok kommer til å forsvinne, men kan nok ta noen måneder.
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Hei! Jenta vår hadde også mørke hår på ørene (på kanten), og mørke dun noen andre steder på kroppen. Hun er 5,5 mnd nå og håret på ørene er helt borte, men hun har litt dun på ryggen/rett over rumpa enda, men satser på at det forsvinner med tiden..
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Tusen takk for svar! Da får vi bare se fremover.. :-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå