Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Noen som har opplevd dette? Vi måtte reise på sykehuset i dag, da jeg følte at ting ikke var helt normal. Har det siste døgnet kjent mindre spark, og trengen til å gå på do å tisse kommer hver halv time. Klarer nesten ikke å holde meg... Fikk ultralyd og stor undersøkelse på sykehuset, og de så at babyen hadde snudd seg, og hodet var i ferd med å feste seg. I uke 30.. Er litt urolig nå, men også glad for at de fant grunnen til at formen min hadde forandret seg de siste døgnet. Det ble også tatt endel mål av babyen, og det viste seg at alt var bra. Hun veier nå 1700 gram, og ligger 18 % over gjennomsnitten størrelsen på foster i uke 30.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 jeg fikk å beskjed om at hodet hadde festet seg for et par uker siden...men d viste seg å ikke stemme helt likevel. ;o) så ta d med en klype salt, sier jeg ;o) venninna mi opplevde d samme... at ungen blir større, synker lengre ned i bekkenet og ikke har så mye plass å romstere rundt på, er vel også greie grunner til at man kjenner mindre liv... men for all del; d kan jo være at d faktisk er festet ... mente bare at dem sa d til oss å, å vi blei litt skuffa når d ikke var d likevel...så.... ;o)
Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 15. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2007 Regner med at det er festet når ultralyden viste det...
strekkmerketrollet Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Er det din første? Med min første så var hodet festet i uke 32 (var det vel) og det var 1.gang det ble sjekka.. Hun ble født 11 dager etter termin
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Selv om hodet er i ferd med å feste seg kan de ta feil, og barnet kan fortsatt snu seg igjen.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 Jeg er 40 fullgåtte, førstegangs og hode er løst som en dupp....Surt ass;)
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #7 Skrevet 15. september 2007 Ja hodet festet seg på babyen min i uke 30, jeg fødte ei stor jente en mnd før fødsel. Ikke noe problem det:) Men husk at det absolutt ikke er sikkert at du føder før fordet.
Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 16. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 16. september 2007 Det er min første ja... Håpe hun ikke kommer før tiden, iallefall ikke så mye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå