Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Når kom formen tilbake? Er i uke 8+2 og har vel noen uker til foran meg med kvalme.
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 jeg er nå i uke 19 og plages ennå med kvalme.. hos noen varer det hele svangerskapet faktisk.. men det kan komme og gå... håpre du får formen tilbake snart da..
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Huff, da føler jeg med deg.... Håper det er litt unormalt lenge....
Gjest Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 For meg gikk det gradvis over mellom 12-14. Lykke til!!! Det er sinnsykt deilig å ikke være kvalm lenger.
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Jeg er i uke 17 og er fortsatt kvalm..men heldigvis ikke så ille at jeg kaster opp lenger. Jeg må fortsatt spise "postafen" reisesyketabletter for å komme meg opp om morgenen. Håper det endrer seg snart. Liker ikke å måtte ta noen form for medisin under svangerskapet. Kvalmen avtar for de fleste omkring uke 12. Krysser fingre for at din kvalme gir seg snart. klem
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 Jeg ble i fin form rundt uke 13-14. Men i går spiste jeg ikke kveldsmat, og våknet sulten og kvalm. Når jeg sto opp i dag og pusset tenner kastet jeg opp... Men er ellers i fin form. I dag spiser jeg kveldsmat!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå