Gå til innhold

kynner og fødsel..

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen sammenheng med at man går lenge med masse kynner og en rask fødsel?

sist gang hadde jeg masse kynner en god stund før jeg fødte, og en forholdsvis rask og enkel fødsel.. denne gangen har jeg også masse kynner. kan jeg forvente en like rask og grei fødsel denne gangen tro..?

en venninne av meg var i fødsel i timesvis, og ho hadde nemelig ikke hatt så mye kynner i sv.skapet..

tilfeldig, eller er det en sammenheng her tror dere?

noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke eneste kynner sist gang, men alikevel en forholdsvis rask fødsel. 6 timer fra første murring til han var ute, og da var jeg førstegangs.

Denne gangen har jeg hatt masse kynnere siden uke 20, så jeg er spent på fødselen - jordmor mente den ville bli enda raskere...

Skrevet

Første svangerskapet hadde jeg ikke noen kynnere. Kanskje av og til litt stramm mage men måtte nesten føle etter. Fikk ikke noe ordentlige rier heller og ble igangsatt etter 24 t etter vannavgang. Fødselen tok 6,5 t. totalt.

I dette svangerskapet har jeg det helt likt. Igjen ikke noe kynnere men mer nedpress og stikking denne gangen. Går til modningsakupunktur (2. time i morgen) og håper at det vil hjelpe med å få ordentlige rier denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...