Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik at om man vet unnfangelsesdagen så er det større sjanse for å føde rundt termin? vet at min termin stemmer (mens- og ultermin endte tom. på samme dag), kan jeg derfor forvente å ikke gå så lenge over? Eller har det ingenting å si...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har dessverre lite å si... Det er kun 4-5% som føder på selve termindatoen.

Skrevet

Det har nok ingenting å si nei...

Skrevet

jef fødde førstemann på termindato :)

Skrevet

Fødselen min startet på UL-termin, men jeg mente bestemt at tulla skulle kommet noen dager før...hihi! Så, UL-termin er nok den sikreste datoen å regne med.

Skrevet

berta mi kom på termin. da fulgte jeg UL-terminen. tror den e best :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...