knusknof Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Er det slik at om man vet unnfangelsesdagen så er det større sjanse for å føde rundt termin? vet at min termin stemmer (mens- og ultermin endte tom. på samme dag), kan jeg derfor forvente å ikke gå så lenge over? Eller har det ingenting å si...?
marghald Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Det har dessverre lite å si... Det er kun 4-5% som føder på selve termindatoen.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Det har nok ingenting å si nei...
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 jef fødde førstemann på termindato
Jippi!! Gullspire i magen:-) Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Fødselen min startet på UL-termin, men jeg mente bestemt at tulla skulle kommet noen dager før...hihi! Så, UL-termin er nok den sikreste datoen å regne med.
Nusketuska og Guttebassen Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 berta mi kom på termin. da fulgte jeg UL-terminen. tror den e best
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå