Gå til innhold

Noen med 4 barn her??

1 høne i haneflokken-født

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har 3, dvs jeg har 2 fra tidligere og vi har 1 sammen, min samboer har veldig lyst på 1 til:-)

det jeg lurer på er det mye travlere og dyrere fra 3-4 unger??

synes det er et litt vanskelig valg dette her

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merket ingen forskjell fra 3 til 4. Ikke videre oppover heller for den del.

Skrevet

Og jeg har 6, med litt mellomrom mellom,da.

Men likevel; klarer man 2,klarer man 3.Klarer man 3,klarer man 4.

osv ;o)

Mange barn er en rikdom uten sidestykke!

Skrevet

Er i samme situasjon:-) Har to fra et tidligere forhold, og en liten med sambo. Her er det jeg som har lyst på en til, mens sambo tviler...

Skrevet

Vi har nå 5 gutter tilssammen..

Vi har 2 sammen, jeg har 1 fra før og sambo har 2 fra før..

Aldersforsellen er 12 år til 2,5 mnd..

Det går gretit her mest fordi guttene er 12, snart 12, snart 11, snart 4 og en liten på 2,5 mnd... De største guttene hjelper mye til og ordner det meste sjøl..

Skrevet

Vi har 5, jeg har en fra før og vi har 4 sammen

Jeg synes overgangen fra 1 til 2 var størst. Det er som Northern sa lenger opp, klarer du 2 klarer du 3, klarer du 3 klarer du 4... osv

Skrevet

Har 4 jenter jeg, fikk dem på 6 år... Så nå er de fra 8 mndr til ca 6 år og 9 mndr...

Er jo dyrt med unger men merket ikke den store forskjellen fra den ene til den andre nei... Det går jo liksom så gradvis at man venner seg til det hele veien.

Koselig med mange unger men nå skal vi ikke ha flere fordi mannen min jobber så mye at jeg stort sett er alene med dem, og det begyner å bli slitsomt! Fritids aktiviteter for de største osv når jeg alltid må ha med hun på 8 mndr og 2-åringen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...