Gå til innhold

Hvordan ser drømmestua di ut??

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenker da på hvilken farge har ville du da hatt på veggen, farge på møbler, vinduskarmer, lister, gulv...ja alt man skal ha i stua rett og slett

trenger inspirasjon, skal pusse opp stua og ha nye møbler¨

hjelp ønskes og tips mottas

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn som jeg har det nå hehe.. bare i større format..

hvite vegger, hvite stuemøbler, rød sofa. sort spisestue med stoler og sort lysekrone over..

Skrevet

Som jeg har den no.. Eller venter bare på det nye stuebordet og tv benk..

Cafe latte på veggen. Mørkt gulv, Beige sofa og antikk møbler.

Skrevet

dytt

Skrevet

egentlig ganske fornøyd som eg har det .

veggene : lys toscana .

gulv: mørk lerk . heltre .

mørke møbler .

masse grønne planter .

Skrevet

Skulle akkurat skrive det samme som Heksa Gram =)

Skrevet

Men litt mer seriøst.

Jeg skulle ønske jeg hadde en hel vegg full av skap, vegg til vegg skap.

Og de skulle gå i ett med veggen, altså i samme farge, så det nesten ikke syntes at det var skap der.

Jeg syns nemlig vi har for lite plass til å legge vekk, brev, aviser, filmer, skrivesaker og slike ting, slik at mye blir liggenden fremme og slenge.

Bortsett fra det er jeg fornøyd med stua mi.

Cafe Latte på panelvegger, kirsebærgulv, ro røde 3 setere mot hverandre, nøttefarget spisestue og nøttefarget stuebord.

Og kunst på veggene, det er noe av det jeg er mest fornøyd med og som jeg syns gjør at stua mi ser "voksen" ut og skiller seg litt ut.

Vi har samlet på kunst og ønsket oss kunst helt siden vi ble sammen for 14 år siden, og heldigvis har det blitt en del bilder opp igjennom årene.

Jeg syns det er ok med IKEA-bilder, men med møbler og bilder fra IKEA, syns jeg mange hjem ser så like ut.

Lykke til med oppussingen!

Skrevet

Vinduskarmer syns jeg forresten er penest hvite, og ikke med mye forskjellige planter oppi. En orkide i hvert vindu er lekkert.

Eller en vase med en lang "jukse"blomst oppi.

Dørkarmer er også penest hvite.

Ellers liker jeg ikke taklys, jeg syns det gir et mye penere lys med mange lyspunkter, som stålamper, lys over bilder, lys i bokhyller o.l.

Skrevet

Jeg har vel ikke drømmestua, men slik har vi det:

Lyse vegger

Beige sofa med brune puter (putene ble kjøpt igår, veldig fornøyd)

Brunt teppe med noe beige og mønster i (kjøpt idag og veldig fornøyd med det og)

Et maleri i forskjellige brunfarger

Salongbord i lyst treverk av noe slag

Spisebord også i lyst treverk

Stor seksjon også i lyst treverk

Laminatgulv

Kun en plante som er halvveis dau, og dette var siste planta jeg skal prøve meg på, heretter kun plast!!!! :-)

Ja, det er slik vi har det..:-))

Skrevet

flere

Skrevet

har planen klar til vi flytter til nye huset. men må først overbevise sambo då..

1 langvegg med dust stormønstret hvit tapet. Resten av veggene hvite. Eik helplank parkett, eller ett litt lysere treslag. Svart skinnsofa m chaiselong. stuebord i heltre eik, gjerne såpevasket. spisestuebord i heltre eik også såpevasket med noen stoler i samme treslag. Mediabnk i eik, samt en hylleseksjon til å henge over tven. Og ikke glemme en skikkelig lekker vedovn med store vinduer i... *drømme*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...