Gå til innhold

Da er vi igang med høst-influensaen her.... flere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gullet har kasta opp litt i natt, har vondt og 40 i feber. Ligger rett ut!!! Orker ikke noe og ynker seg. Ligner veldig på slik han var i våres da han hadde influensa...

Så da er det bare å vente på at jeg og lillegull skal få det også... Hater influensa!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde den alle 10 i forrige uke, skikkelig gøy.... NOT. Den varte heldigvis ikke så lenge hos oss.

Skrevet

Å så drit, er den kommet allerde altså? Vi som nettopp er friske fra forkjølelse.

Skrevet

Heldigvis ALDRI hatt influensa jeg... Har selvfølgelig vært forkjøla og hatt spyssjuka da.. Men ALDRI influensa.

Men det er da ikke noe influensa i Norge nå? Kommer jo som regel ikke før etter jul det...?

Skrevet

Det var det jeg trodde også, men man kan jo være dårlig slik at man forveksler det med influensaen.

Skrevet

Den som går nå her i hvertfall er vel mer en slik som på folkemunne kalles mageinfluensa, og ikke en "virkelig" influensa, men den er skikkelig hard for mange uansett hva man kaller den. ;-)

Skrevet

jaja, uansett hva den kalles... han er "influensa-syk" og man kan jo også få influensa utenom den årlige store influensaen...

Poenget er at jeg bare håper i det lengste at jeg slipper unna.

Men det ser ut til at han ikke kommer til å være syk så lenge, for allerede i dag har han vært fri for oppkast og vondter... Satt bare igjen litt på morgen. Feberen er høyere enn i natt og han er med utslått...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...