bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 bestilte en parfyme. skulle få en gratis eyeliner fordi at jeg er ny kunde. men bare eyelineren kom. hvorfor det? kommer parfymen senere?
Mrs. Bouquet Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Parfyme er det fortolling på, så den må vel gjennom det først, og det pleier å ta litt tid.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 15. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2007 oj.. det visste jeg ikke. hvor mye mer må jeg betale da?
Mrs. Bouquet Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Jeg betalte 140 kr ekstra for en parfyme til under 200 kr. Visste ikke på forhånd om det var toll, men prøvde alikevel.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 15. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. september 2007 ok. det var ikke så ille, med tanke på at jeg ikke får tak i den parfymen her lenger og så er den jo så nydelig god
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 15. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. september 2007 davidoff goodlife. har vært innom alt av parfymerier her, men ingen har den lenger.
snartmammapåny Skrevet 15. september 2007 #8 Skrevet 15. september 2007 MEner det var noen spesielle regler for sending av parfymer, de må sendes seperat i egen pakke. Så da er det nok derfor de kommer i to pakker. OG så må du nok vente litt ekstra på parfymen siden den pakken må fortolles.
Stolt mamma for første gang Skrevet 15. september 2007 #9 Skrevet 15. september 2007 Husk: hvis dere må betale toll av varene fra Strawberry tingene deres så refunderer strawberry det til dere. Dere betaler tollen, scanner eller tar kopi av kvitteringen å sender til dem med navn og kontonr - det tar ca en uke så har dere pengene på konto. Det har jeg gjort mange ganger, helt supert!. Uten at jeg skjønner at det kan være spesielt lønnsomt for dem men men... :-)
snartmammapåny Skrevet 15. september 2007 #10 Skrevet 15. september 2007 gjør de det altså? sender man mail og avtaler først eller er det bare å sende kviteringen?? Har nemlig kjøpt parfyme som kostet over 200kr..
Stolt mamma for første gang Skrevet 15. september 2007 #11 Skrevet 15. september 2007 du sender en bare en kopi av kvitteringen som du har betalt. Du må altså betale tollen først, å så sende kvitteringen ned. Jeg har som regel scanna kvitteringen å sendt en mail. Med navn å kontonr du ønsker pengene inn på. Det står også på langt nede på strawberrynet sine informasjonssider:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå