Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Hei dere... satt og studerte magen min her litt no..og fikk litt sånn "sjokk".. Er det tilfelle at man får mer hår på magen under graviditeten? Det er mest lyse dunhår da,men likevel..synes det er over hele magen min jo...
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Dette er helt normalt!! Man kan merke litt økning av hår på hele kroppen faktisk, men kanskje enklest å se det på magen, men slapp av, dette vil forsvinne igjen når babyen er ute:)
Gjest Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 så det forsvinner igjen*puh* synes det er nok med at magen vokser om man ikke skal føle seg som en hårball også.. jaja,man må vel bare ta med alle de forandringene som skjer.. Er egentlig spennende,er ikke mange gangene i livet vi opplever noe sånt:)
Håpefull mamma Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 signerer denne jeg å. har mye hår på magen og føttene. synes magen ser stygg ut med disse hårene. skammer meg neste over den. men heldigvis vises det ikke når man har klær på da!! håper de forsvinner igjen.
2 tette - med flette Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Jeg har også fått masse hår på magen.. var ikke så veldig fint da jeg var i syden hvor magen min ble kjempe brun og alle hårene helt hvite.. hehe, de syntes vedlig godt da ja ! Men heldigvis forsvinner det igjen ja, også denne stygge brune "veiviseren" som ikke er av hår da
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 kjenner meg igjen her ja...har også fått mere hårvekst her og der.men det forsvinner nok etterpå. hihi
Gjest Skrevet 15. september 2007 #7 Skrevet 15. september 2007 Oppdaget akkurat det samme selv i dag*ler* Kan hende at de kom sånn ca når babyen får Languohårene sine? Kanskje vi ender opp som en stor leggevarmer på hele kroppen?*ler*
Gjest Skrevet 15. september 2007 #8 Skrevet 15. september 2007 Ja,det gjør vel ikke noe med litt ekstra pels no før vinteren:)
villemo Skrevet 15. september 2007 #9 Skrevet 15. september 2007 Kjenner meg igjen her ja....men så lenge d ikke er svarte hår som kommer på magen får det nok bare stå sin prøve:-)
Lukkelukken og bebibror Skrevet 15. september 2007 #10 Skrevet 15. september 2007 Jeg har også fått litt mer hår ja! Ikke mye, men nok til at jeg ikke liker det noe særlig Men kan jo ikke barbere det vekk heller, det blir jo enda værre
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #11 Skrevet 15. september 2007 åhh, ikke vondt ment, men jeg er så glad det er flere av oss. Har gått å trodd det var bare meg jeg. Jeg har alltid hadd litt mer dunhår på magen enn "normalt" men etter jeg ble gravid har det kommet mere, og litt mer ordentlig "hår" ikke bare dun. Skikkelig plagsomt. Men da hører det tydeligvis med graviditeten da. Så vi må bare tenke på prisen som kommer av dette når det plager oss, jeg skal iallefall prøve
Gjest Skrevet 15. september 2007 #12 Skrevet 15. september 2007 Jeg og - massevis av lyse hår. *TakkoglovforatdeerlysefordeerMANGE* Puh..
Mira* Skrevet 16. september 2007 #13 Skrevet 16. september 2007 Hei Et lite kjerringråd: Veldig mange hår på magen kan tyde på gutt. Jeg fikk masse hår der med en gang og jeg har gutt. Det er visst testosteron som gjør det. Dette er jo bare et kjerringråd, men jeg tror på det :-)
Lillegull2008&2010 Skrevet 16. september 2007 #14 Skrevet 16. september 2007 hehe, ja det kan stemme i mitt tilfelle. Jeg har fått masse hår og venter gutt. Jeg har heller ikke vært plaget med oppkast, jeg ha ikke fått no særlig med kviser. dette er også kjærringmyter om det å vente en gutt, men morsomt å se uansett. jeg har dessuten fått "guttemage" som ligger kun midt på magen som stikker ut. ikke mage som går rundt hele, slik de sier
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #15 Skrevet 16. september 2007 fått mørke hår på magen, jeg.....har alltid hatt bittelitt, men nå ser jeg ikke UT!!!!! Fælt!! Heldigvis bryr ikke sambo seg om det:) (takkoglov)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #16 Skrevet 16. september 2007 Jeg har fått mørke hår på magen,der veivisern går...isj... og gjett om jeg føler det usexy... var SKIKKELIG nervøs nå sist jeg var hos jordmor, trodde kanskje hun tenkte at jeg var DEN mandige jenta..men nå ser jeg jo at det er flere..takk og lov =) Jeg venter forresten en jente..
mrss83 Skrevet 16. september 2007 #17 Skrevet 16. september 2007 jeg har masse hår på magen ogaå, lekkert! synes det vokser fortere på legene også. jeg er overhodet ikke vandt til dette, for normalt barberer jeg leggene i gang i mnd.... hehe har egentlig ikke hår. så nå har mannen det veldig morsomt med meg og synes jeg begynner å bli apekatt!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #18 Skrevet 16. september 2007 jeg har også fåttt hår på magen..har altid hatt det da,men har fått mer nå..helt svarte..å åver hele magen..huff...prøver å ikke tenke så mye på det..venter å jente:)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #19 Skrevet 16. september 2007 Denne må jeg bare "signere"... Har fått svarte tykke hår i en stripe fra navlen og nedover, ser ikke akkurat lekkert ut... må nevne at jeg ikke har den brune pigmentstripen da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå