Gjest Sekretøsa Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Fikk jo lillebror torsdag forrige uke, og sa fra til kjente og kjære. Farmoren min ringte meg samme dagen, og lurte på om de skulle ta en tur den dagen, men hun husket fra sistgang at jeg var veldig sliten på sykehuset, så hun ville ikke stresse med det da. Jeg sa vi skulle hjem dagen etter, og at de var velkommne i helgen da. Hørte ikke noe mer.... Så ringte faren min på mandagen etter (de bor alle i samme gate, omtrent), og unnskyldte seg med at han ikke hadde ringt fordi han trodde jeg ikke ville snakke med noen?! Jaja, greit nok. Så sa han at de skulle ta en tur, når jeg ble bedre!?!?! Jeg har da ikke vært dårlig! Og jeg sa de var hjertelige velkommne! Men da måtte de vente til valget var over (kona hans sitter i bystyret). Samtidig ba han oss i bursdag til broren min nå neste helg. Med kommentaren "det er jo ikke lange svippturen for dere hit nå"... (vi har flyttet, så vi bor bare 30 min unna min pappa) Vel, det er det nå ikke for de heller, som IKKE har vært her EN eneste gang etter vi flytta inn!!! Og vi har bodd her i 7 mnd!!! INGEN fra pappa sin side har vært her og sett.....Mens vi har vært hos de mange ganger, fordi de klager sånn på at de aldri ser oss!!! De ringer ALDRI, med mindre det er jul eller bursdag... Så sendte jeg en sms til farmor i stad, hvor jeg skrev "det hadde vært hyggelig om dere tok en tur i helgen, klem fra oss".. (de må alltid bli bedt!) Så ringte hun og sa at hun hadde ikke tenkt og komme, siden vi skulle dit neste helg?!?! ALt skal være så jævla lettvindt for de!!! Ikke har jeg hørt noe mer fra pappa heller, og nå lurer jeg på og jeg skal reise alene i den bursdagen om ikke de kommer hit først. For om de IKKE kommer hit, så kommer de ikke til og besøke oss på denna siden av nyttår.... Uff, det ble langt, men godt og få ut... Er jeg sær??
Jeenie Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Nei du er ikke sær... Her ville folk at vi skulle reise på den heisaturneen for å vise fram gullet uka etter vi kom hjem... Må da gå an å besøke hverandre, blir jo litt feil om det BARE er dere som må ta dere "bryet" med å dra på besøk å holde kontakten..
Gjest Sekretøsa Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 TAKK! ja, de har vært sånn bestandig. De ringer ALDRI meg, jeg må ringe de. Og hver eneste gang hører jeg "nå satt jeg akkurat og tenkte på deg"... i 22 år har de sagt det når jeg har ringt, men telefonen dems må jo tydeligvis være ute av drift, siden de aldri ringer!!!! Kjenner jeg blir så irritert!!
Blue Lady Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Du er iKKE sær! Jeg hadde latt vær å dra og ta kontakt med de før de tok kontakt, bare for å bevise poenget! Eller hvertfall sagt i fra om at nå er det dem sin tur å komme til dere
♡Lena♡Leon♡Ludvik♡ Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 syns heller ikke du er urimelig faktisk.. jeg hadde da ikke reist i bursdagen. Heller reist til brorn min en annen dag. bare for at det skulle få svi litt for dem også.. stå på jenta mi ikke gi deg:)
Tusse Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 Vet du hva? Da hadde jeg faktisk reist alene i bursdagen slik at de måtte ta en tur til dere for å få se babyen. Trenger jo ikke å gjøre det så enkelt for dem når de viser at de bryr seg så lite.
Gjest Sekretøsa Skrevet 15. september 2007 #7 Skrevet 15. september 2007 Jeg prøvde det, og la være og ha kontakt... pappa ringte meg på bursdagen min i januar. Så ringte han igjen når søstra mi hadde bursdag i mars, så hørte jeg ikke mer før september, for da hadde broren min bursdag. ALDRI ringer de bare for og ringe. Og de gangene vi treffes, så snakker de som regel med hverandre, om hva som har skjedd i gata, eller hvem som har gifta seg med tanta til onkelen til broren til naboen... Vi blir jo bare sittende der uten og ha noe og si! Broren min er bare 9 år, og de vet vel såvidt at jeg er søstra dems, så jeg har ikke noe prikert behov for og besøke han. Ikke noe negativt, men de er jo som regel bare ute og leker, eller på rommet sitt og leker når vi er der.... Og som om ikke det er nok, pappa er her hvor vi bor, FLERE ganger i uka, og det sier han og!!! Jeg skjønner ikke at han tør! "ja jeg var jo der borte et par ganger forrige uke, men det var så mye BLA BLA BLA"......(han er her i forbindelse med jobb)...AGG!!!! GODT og få blåst ut litt! En annen ting og... HVER eneste 17mai, så er farmor og farfar på "hjemplassen" min og spiser grøt (tradisjon visstnok) ALDRI har de ringt og spurt om og treffe meg, ALDRI!!! Ikke en eneste gang har de vært sammen med meg på 17 mai! (trenger ikke det nå, men hadde vært hyggelig når jeg var mindre....)
maybe3 Skrevet 15. september 2007 #8 Skrevet 15. september 2007 Nei. Det er ikke du som er sær. Jeg kjenner til det med familie som vil at alt skal være så lettvint og minst mulig stress for dem. Da jeg skulle ha nr 2, spurte jeg min mor, som er hjemmeværende, om hun hadde mulighet til å komme ned hit den helgen jeg hadde termin. Har ikke noen som kunne passe på eldstemann på 5, under fødselen. Jeg hadde ganske klare tegn på at fødselen var nær, men jeg kunne jo ikke garantere at babyen kom akkurat på lørdagen hun var her... Men det var veldig vanskelig, gitt. " Er du sikker på at du føder i helgen, da? Det er jo litt bortkastet å komme ned hvis du ikke føder i helgen"......eh?? Bortkastet å komme på besøk til datteren sin og barnebarnet sitt? Det er en flytur på 25 minutter mellom oss. Og vi skulle betale billetten, selvfølgelig. Men det endte med at svigerfar tok seg fri 2 dager fra jobben og ble her den helgen. Og jeg fødte på søndags morgen;-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 15. september 2007 #9 Skrevet 15. september 2007 Godt det ikke bare er jeg som har sær familie da! Jeg måtte nesten be mamma om og vente med og komme hit når jeg begynte og få rier jeg... Ville ikke at ho skulle komme for ingenting. Men ho kom likevel, og lillebror kom til verden 7 timer etter at hun kom inn døra ) Snill svigerfar du hadde da )
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 15. september 2007 #10 Skrevet 15. september 2007 Skjønner godt hva du mener... halve familien min er også slik...Så nei, du er ikke sær!!!!!!
Gjest postlogic unt mikrovampyren Skrevet 15. september 2007 #11 Skrevet 15. september 2007 ågud.. sånn er min familie og.. "kom hit.. så vi får se på mikro"... jada.. for jeg gidder jo å dra 1time og 20 min hver vei HVER gang dere skal se på mikro..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå