Gå til innhold

Hva skal dere kose dere med til mat i kveld da jenter?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst på alt så vet ikke hva det blir, men taco,nachos,fajitas lignende hadde vært snadder;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her blir det kylling file, ris og bernesaus + salat...

og sambo pomefri og løvstek hehe,.. enkelt og greit=)

Skrevet

Å jaa...det er jo kjempegodt:-) Jeg hadde omgangssyke i går og er litt uggen ennå,så jeg holder meg til brødskiva:-(

Skrevet

Vi skal spise reker i dag mmmm :)

Skrevet

Vi skal lage ris, kylling og søtsur saus nam....

Skrevet

Skal ha hjemmelaget pizza. Nam d blir godt. Også har jeg kanelsnurrer i ovnen nå. nam nam nam :-)

Skrevet

Her blir det gryterett (biff stroganof), ris og salat=))

Skrevet

skal lage svinestrimler sammen med fersk champingjong, pepper saus og hassel bakte poteter og salat:) nam nam:)

Skrevet

en STERK gryterett ;p

Skrevet

Vet ikke hva mannen min skal ha for han fordrar ikke grandis, men JEG skal hvertfall ha grandis med ekstra ananas ringer, jalapenos og ost på....

MMMmmm!!!!! også ha sånn sweet-chili saus til i stedenfor ketchup...

*gleder meg*

Skrevet

Her blir det taco ikveld! Skal prøve den oppskriften på guacumole som står i siste Kamille (det som kommer på mandag). Den så skikkelig god ut! Også skal jeg spise masse løk og salsa:)

Skrevet

pepperbiff og pommes frites :)

Skrevet

hjemmelaget pizza :o) .... og kino med masse små godt.

Skrevet

Loffskiver og smør!!

Det er det som frister mest i dag!

Skrevet

Kylling, pommes frites og en god soppstuing;) Litt grønnsaker til også da... Hehe litt sunt må til på en lørdag også:)

Skrevet

Reker med loff og majones:-)))) Litt misunnelig på kanelsnurrene over her, det er såååå godt!! Tror jeg må bake en dag...

Skrevet

Har vært på harryshopping i Sverige og fikk hamstret noen helt fantastiske andebryst. Skal spise de i kveld, med kremet kantarell saus, ris og en italiensk salat.

Skrevet

ordentlig hjemmelaget lasagne, etter italiensk oppskrift,mmmmmmmmmmmmmm. God lørdagskveld, jenter:)

Skrevet

Vi skal ha wok i kveld, med både nudler og ris ved siden av, også hvitløksbaguetter.

Mmmmm :-)

Skrevet

hehehe, ble skikkelig sulten av å lese denne tråden...Må bare begynne på middagen nå...mhhh, nam.

Skrevet

Venter i spenning jeg!! Min kjære har vært i butikken og handlet så han skal overraske meg i kveld:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...