Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 ... hva er vel et bedre sted å spørre enn her? Skal prøve å ligge i badekar frem til pressingen. Ligger man med badetøy eller helt naken???
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Tror man ligger helt naken..Men man kan jo sikkert ha på seg noe om man ikke vil ligge naken...
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 vet jo de som sitter i badekaret... Og snur liksom ryggen mot "forsamlingen" hvis de ikke vil vise kroppen sin liksom... Men ville nok vært naken da...
knusknof Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Trodde man kunne velge dette? I hvert fall sånn jeg har forstått det.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 du kan jo kanskje ha på en bikinitopp om du ikke vil flashe puppa? så føler du deg kanskje ikke SÅ naken?..
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #7 Skrevet 15. september 2007 Når man føder så er nakenhet det siste man tenker på!
Kahbean Skrevet 15. september 2007 #8 Skrevet 15. september 2007 Du ligger naken men får en hånduk som du kan legge på deg i badekaret. Er ikke nå godt med klær på da lell. Alt du bryr deg om er å møte den lille i magen!
Lily* Skrevet 15. september 2007 #9 Skrevet 15. september 2007 Dette så jeg for meg og måtte smile litt, ufattelig bra tanken på at jeg var naken slo meg ikke sis, med dempet belysning og bare meg, mannen og jordmor i rommet tenkte jeg at det fikk bare være...sikkert ikke no de ikke har sett før...gjerne det gjør det nå, burde muligens ta med meg sommerens bikini topp...?
mamamaria Skrevet 15. september 2007 #10 Skrevet 15. september 2007 Jeg har født i vann 3 ganger og har vært naken hver gang. Har aldri tenkt på det noe særlig. Det er jo tross alt ganske vanlig å være naken når man føder (såvidt jeg vet da hvertfall?) Var også naken da jeg fødte første gang, som ikke var i vann, satt på fødekrakk da. Tror ikke du tenker så mye på det når du føder. Forresten, jeg kan anbefale å føde i vannet også, ikke kun ligge der til rett før. Jeg har ikke fått rift noen av de gangene i vann (men fikk på fødekrakk) og babyene har vært veldig avslappet etter fødselen, som jeg tror er pga vannfødsel, fordi overgangen fra vann i min mage og ut i vann i den store verden er mykere.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #11 Skrevet 17. september 2007 Takk for svar (og for at dere ikke lo av meg... ha ha) Hadde veldig lyst til å føde i vann, men får ikke lov pga store blødninger etter forrige fødsel :-( HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå