cennetgirl&lillesnupp Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 Vi har akkurat begynt å utvide samvær med en ettermiddag pr uke, men ikke noe overnatting ennå. var hjemme hos han her om dagen og da ser jeg at han har soverom til sønnen min i 2. etg... helt alene... slik at sønnen min på to år kan åpne døra til soverommet og gå ut på kjøkkenet og leke med ovnen som ikke er barnesikret eller åpne verandradøra og klatre over og ned fra verandaen... Han har grind for trappa men "rekkverket" rundt er tre tykke planker oppå hverandre som lillesnupp lett klatrer over og detter ned trappa... Hadde dere latt barna deres overnatte der??? Rett vedsiden av soverommet har han en do, der han har vaskemidlene til toalettet stående rett vedsiden av i en flaske uten barnesikring... Og på soverommet er det bare for lillensupp og klatre opp på bodret og åpne den øverste vindus haspa for å få opp vinduet... For den nederste er ødelagt.... måtte nesten le... han kan virkelig ikke mene at han skal sove der når det er sånn? Hadde dere latt barna deres under slike forhold?
Gjest Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Eg hadde nok tatt det opp med han, og bedt han ordne det til så det blei trygt for barnet
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Jeg ville iallfall ikke ledd og vært hånlig vantro over sovefasilitetene han har ordnet for ungen sin, han har sikkert tenkt det i beste mening. Du kan vel rolig tipse ham om det du tenker på og så kan han få ordne sikringer. Er ikke verre enn å sette barnesikring på vinduet og kanskje en grind i døråpninga til soverommet? Og så burde han jo sikkert ha en babycall. Ikke noen grunn til å være så oppgitt syns jeg, hvis han aldri har hatt barnet på overnatting er det ikke sikkert han tenkte på det. Gi faren en sjanse og oppmuntre ham og hjelp ham i stedet for å tyne ham for sånt, det vil du få mye igjen for på sikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå